Stel: je denkt/weet dat je bi bent, vertel je het je vriend?

Ja, wat vinden jullie? Ik bedoel dus dat je op het moment dat je het ‘zeker’ weet, je een vriend hebt.

Ik zou het denk ik wel vertellen ja, het lijkt me voor hem wel fijn om dat te weten. Als het andersom zou zijn, zou ik het ook willen weten. En het hoeft verder niks te betekenen voor de relatie natuurlijk, want je valt ook nog steeds op jongens. Maar mocht je dan ooit in de toekomst gevoelens krijgen voor een meisje, komt het voor je vriend niet zo onverwachts.

Ik heb het hem verteld (:
Hij vatte het goed op gelukkig haha, hij weet toch wel dat ik van hem hou en heus niet vreemdga ofzo omdat ik bi ben. Ik bedoel, dat zou ik ook niet doen als ik gewoon hetero was, so yeah.

Ja

Eerlijkheid is belangrijk in een relatie, dus ja.

Yep. Het is gewoon belangrijk om eerlijk te zijn.

ja.

ik neem aan dat jij nu in die situatie zit?

ik zou nl. wel meer zeggen dan het enkel mee te delen :wink:
anders kunnen er misverstanden ontstaan :wink:

Al lijkt het me wel lastig. Want dan komt waarschijnlijk de vraag ‘Hoe ben je daarachter gekomen?’

Ik zit al heel lang met de vraag of ik bi ben (ik ben een tijdje verliefd geweest op een meisje maar ik vraag me af of dat niet gewoon een bevlieging was). Ik heb nu een vriend. Als ik alles voor mezelf op een rijtje heb en er komt ‘ja’ uit dan ga ik hem dat zeker vertellen.

Ja,als ik bi zou zijn en een vriend/vriendin zou hebben,zou ik het wel vertellen.

Ja precies, haha! En als reactie op degene boven jou; ja, ik denk dat ik nu in die positie zit ja, maar het punt is dat ik het ook een beetje ‘eng’ vind om het te vertellen, omdat het dan zo definitief is, snapje? En ik denk/weet het al wel een tijd van mezelf, maar als ik het aan niemand vertel dan kan ik later nog denken; oh, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Maar als mensen ervan weten dan is het gelijk zo, en kun je niet meer terug.

Ja, ik denk dat hij er geen probleem mee zou hebben. En dat hij dan al spottend een trio zou voorstellen ofso haha.

haha ja dat laatste denk ik ook ja;p

Als het een serieuse relatie is zou ik het wel vertellen denk ik…

ja.

ja. ik voel me ook aangetrokken tot meisjes (ik ben niet biseksueel want ik word niet verliefd op meisjes), en ik heb het hem verteld. ook omdat hij het een beetje vaag vond dat ik heel vaak zei ‘wow, dat is echt een heel knap meisje!’ :’).

en ja, hij stelde inderdaad een trio voor. jongens…

Ja dit houdt mij dus tegen… Zeker omdat hij al best jaloers is.

ja, duh.

Ja.

Ja! Maar inderdaad, niet alleen meedelen. Ook echt een moment voor pakken dat je het kan uitleggen (en dat je hem dus gerust kan stellen).