Stel ik me aan?

Hee meiden, nou ik weet niet of ik mee aanstel en druk maak voor niks maar ik zit er best mee.
Ik ben best ijdel en dat weten me vriendinnen ook maar elke keer hebben ze wel iets op te merken aan me dat niet ‘‘perfect’’ zit.
Bijvoorbeeld vandaag had ik haast en ik had te snel mascara opgedaan en ze hadden allemaal gelijk commentaar dat me wimpers niet goed zatten, en zo over alles hebben ze elke keer wel wat te zeggen het voelt soms alsof ik er altijd perfect uit moet zien. Misschien is dit normaal en stel ik me gewoon aan maar ik weet niet echt wat ik tegen ze moet zeggen want ik vind het best irritant worden…
Alvast bedankt!x

Probeer is weerwoord te geven. Als ze zeggen dat jou mascara lelijk zit, dan zeg je dat die van haar ook niet perfect zit.

Ja dat deed ik vandaag ook, en toen zijze; ja maar bij jou zitten ze zo
en toen had ik maar oke gezegd :stuck_out_tongue:

Je moet gewoon zeggen: ‘Let nu maar op jezelf in plaats van op anderen.’

Oke ik zal het is proberen:p…

of je zegt gewoon, het boeit me niet echt. Of je zegt: Ja en? Het is mijn mascara…
Of je zegt: kijk naar jezelf.
Of : Ik vind het niet zo aardig dat jullie altijd wat op mij aan te merken hebben

dan zeg je ‘‘oke, boeiend’’

Nou dankjewel ik zal het allemaal is zeggen kyken wat ze reageren!:stuck_out_tongue:

Gewoon iets terug proberen te zeggen.

Moet je zeggen: ik wil dat jij zoveel mascara ophebt, want jij hebt het tenminste nodig. :slightly_smiling_face: Oke nee die is flauw. Vergeet die maar xd.
Als ik jou was zou ik doen wat ELAN_VITAL zegt. :slightly_smiling_face:

‘Let op je zelf/boeiend/oke’.
Als je laat merken dat het je niks boeit zullen ze er wel mee ophouden!

“Heb je ook nog wat aardigs te melden of geef je alleen maar commentaar?”

Gewoon zeggen; ‘‘Oke, boeiend. Lekker laten zitten’’
Alzsof het ook maar iémand uitmaakt hoe jouw mascara zit, je zult heus niet het hoofdonderwerp van het avondeten zijn :’).

Alsof je om alles verantwoording af moet leggen… Ik zou zeggen: vind je het een probleem dan? Ik heb er namelijk niet zoveel last van.

lijkt me vervelend als ze altijd iets aan te merken hebben, zijn ze niet gewoon jaloers? ik zou hetzelfde terug gaan doen als het te lang zou aanhouden, weerwoord geven. je moet niet over je heen laten lopen!

Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon jaloers op je zijn? Weet niet hoe je eruit ziet, maar zie niet in waarom ze het anders telkens bij jou doen…

‘‘Kan me echt aan m’n reet roesten hoe m’n mascara zit.’’

Geen idee, ik wil echtniet arrogant overkomen maar ik krijg wel vaak complimentjes. Maar vaak kijken ook meiden heel arrogant naar me en ik weet dat ik dat moet negeren maar daar zit ik best mee :p.

hahahah :stuck_out_tongue:
tjaa ik zou gwn zeggen is toch niet jou probleem wat let je op mij…