Hallo meiden,
Ik zit hier best wel een beetje mee en ik twijfel of ik het bij mn vriend moet melden. Het zit namelijk zo, mijn vriend draait ploegendienst en dat moest dus ook met oud en nieuw, (van 2 uur smiddag tot 10 savonds op zaterdag en zondag). Heel erg jammer allemaal omdat ik dan niet bij hem kon zijn omdat hij een half uurtje van mij vandaan woont met de auto. In eerste instantie zouden mijn ouders weggaan en zou ik alleen zijn, hij had gezegd dat hij me dan sowieso na zijn werk kwam ophalen omdat hij niet wilde dat ik alleen zat, dan waren we dus rond 11 bij hem thuis geweest en gewoon optijd. Maarja hij moest ook werken enzo, dus ik had gezegd dat ik wel wat anders regelde want dat zou ik hem niet aan doen.
Hij ging dus vrijdag met zn vrienden een oudjaarsborrel doen, en toen ging hij dus oud en nieuw ook met zijn vrienden vieren, en gister alweer… een nieuwjaarsborrel met zijn vrienden (allemaal dezelfde vrienden steeds). Het maakte hem niet uit dat hij moe op zijn werk kwam zei hij. Hij was dus drie dagen met zijn vrienden, hij had ook best met nieuwjaarsdag gister naar mij kunnen komen (hij is vandaag en morgen vrij)? Al was het maar een uurtje, dan had hij daarna weer naar zijn vrienden gekunt. Ik voelde me er heel vervelend door omdat hij blijkbaar liever bij zijn vrienden is (zo komt het op mij over). En als ik dan ook van vriendinnen hoor die allemaal bij hun vriend zitten, dan wordt het gevoel alleen maar erger. Nu wil ik ook niet zijn vriendin zijn die alleen maar zeurt en ik wil ook zeker niet dat hij niet meer met zijn vrienden kan afspreken. Moet ik het toch aan hem vertellen of stel ik me aan?
Alvast bedankt !!