Stel ik me aan?

je bent gewoon te jaloers. je stelt je aan :dry:

helemaal niet. Ik zou er ook iets van zeggen. Btw wel triest dat je een account aanmaakt om dit te zeggen(ik bedoel niet degene niet dit topo
ic heeft gemaakt maar anoniempje0703)

Ik zou er zeker iets van zeggen, als jij je er niet goed bij voelt maar om gelijk helemaal boos te gaan doen en jaloers gaat wel wat ver

Ik vind dat je je niet aanstelt en was zelf allang boos geworden.

In tegenstelling tot wat hierboven is gezegd, vind ik eigenlijk dat je jaloers overkomt. Ik weet natuurlijk niet precies hoe ze met elkaar omgaan, maar een jongen kan natuurlijk ook gewoon een meisje als goede vriendin hebben. Ik zou met je vriend erover gaan praten en zeggen dat je ze wel heel close vindt worden, dan zie je vanzelf wel wat hij ervan zegt.

Bespreek het met je vriend.
Misschien heeft hij geen idee wat voor signalen hij uitstuurt (tja mannen?)

Ik zou dit ook niet leuk vinden!

Hoi allemaal,
Ik en m’n vriend zijn ondertussen al 5mnd samen, maar de laatste tijd voelt het niet meer goed aan… het is allemaal begonnen toen hij meer en meer liet inzien dat hij echt wel van plan is om voor altijd samen te blijven. Ik dacht toen van ‘hallo ik ben 16 en je bent m’n eerste echte vriendje!’ ik heb er echt schrik van gekregen van dat idee. Op feestjes kan ik me helemaal niet zo hard amuseren als dat ik zonder doe en als we op date in een restaurantje zitten hebben we elkaar sinds het begin eigenlijk al weinig te zegen. Thuis lossen we dat op door gewoon elkaar heel de tijd te zitten kussen enzo :wink: maar dit is volgens mij niet hoe dat het hoort. Ik mis het single leven constant! en er zijn nog zoveel meer van die dingen die me nu pas opvallen maar het meest choquerende is dat hij helemaal mn type niet is en ik zeker niet het zijne. Hij is wat aan de stille kant en laat me altijd doen als ik hem plaag maar soms kan ik zo overdrijven en dan denk ik achteraf dat kon eigenlijk echt niet maar hij zegt niets. Hij is een echte gentlemen maar mist een ruw of hoe zeg je dat kantje, hij is TE lief!! Nu ben ik ook echt constant aan het crushen op iedere leuke jongen die ik zie en ik heb ook geen zin meer om te smse met mijn vriend, voel geen vlinders meer en ben emotioneel een wrak,… ondanks dit alles kan ik hem echt niet loslaten want iets in mij zegt dat dat niet gaat omdat de eerste maand super was en ik was toen zo gelukkig. maar nu… ik weet niet zo goed wat ik moet doen. help me!! X-jes

^Ik zat in dezelfde situatie. Ik heb het uitgemaakt omdat ik echt niet gelukkig was.

@Iena Het klinkt alsof je het beter kan uitmaken, je geefr genoeg redenen. En nu houdt je hem aan het lijntje. De eerste maand is alles nog nieuw en spannend, als ik dit zo lees, denk ik niet dat dat nog terugkomt. Mijn advies: wees eerlijk en maak het op een ’ zachte’ manier uit. Succes meid!

ik heb het gisteren inderdaad uitgemaakt en hij had het al zien aankomen maar nadat ik dat had gedaan kuste hij me voor de laatste keer en nu weet ik het echt niet meer… Ik hou echt nog steeds van hem en we zijn nu precies nog steeds een koppel maar kussen ofzo gebeurt niet meer. We proberen elkaar wat tijd te geven maar ik kan dat niet ik kijk constant op m’n gsm ofdat ik een berichtje van hem heb… Heb ik juist gehandeld of niet?:face_with_raised_eyebrow: