stel ik me aan of een dom grap

Ik heb vandaag geloof ik helemaal mijn dag niet.
We moesten gaan gaan gymen vanmiddag en de jongens lieten ons niet in (mijn vriendin en ik) de meiden (3 van hun) deden alsof ze ons niet konden zien vanwaar 1 van hun me vriendin was maar mij had gedumpt omdat ik niet uitga en drink.
Zij deed dus ook alsof ze me niet kon horen (wat ik wel van der verwachtte eigenlijk) Later kwam er een jongen waarvoor de jongens ang waren en dus de deur open deden. Ze waren van plan om weer de deur op slot te doen terwijl mijn vriendinnen en ik zei dat ik het weer open zou doen.Omdat ik dat zei werd buiten gesloten door zo’n jongen uit de klas. En de rest deed weer alsof ze me niet zagen inclusief mijn zogenaamde vriendin.
en toen kwamen mijn vriendinnen en de gymleraar die de deur open deed toen we ons wouden omkleden in de kleedkamer deden de meiden die opslot en mijn zogenaamde vriendin deed niet eens de moeite om de deur open te doen.
Ik kwam weer binnen en ik werd meteen pissig om mijn zogenaamde vriendin die niet eens de moeite nam om de deur open te doen ze had eerst de smoesje ik kon hem niet open krijgen nou ik ging daar heen en ik kon de deur open krijgen binnen 2 seconden toen zij ze dat die jongen zei dat wie de deur open deed gevloerd zou worden en ze zei dat ze geen moeite zou doen omdat zei degene niet was die het opslot deed.
Nu zeggen ze dat ik me aanstel en dat ik alles niet zo serieus moet nemen.
Nou als je 5 minuten in de kou staat en niemand doet open word je volgens mij ook pissig,
Ik weet het niet moet ik dit gewoon loslaten en vergeten want ik weet niet wat ik anders moet doen…

Ik begrijp er helemaal niks van? :’)

Ik snap er ook niets van.

Dus je was opgesloten, en je vriendinnen negeren je? Sorry ik snap het niet helemaal?

Je typt heel onduidelijk. Ik snap het ook niet helemaal.

Maar buiten gesloten worden is inderdaad geen pretje, maar then again: het zijn toch niet je vrienden? Lekker laten gaan.

Heh?

Je werd buiten gestolen met vriendinnen? En toen opeens weer niet? En een nepvriendin wou je niet bevrijden maar ook weer wel?

Ik denk dat je íetsje duidelijker moet zijn.

Laat het maar gewoon los want het is te moeilijk om je hele situatie een beetje te begrijpen.

wut ?

Ooit van de term interpunctie gehoord?

Uhhhh…?

srry kwil je geraag helpen maar knap er egt niks van, kun je misschien je verhaal wat korter maken en punten gebruiken ofsso, dan weet ik wnr die zin stopt en een nieuwe begint :grinning:

Heb geen hol begrepen

hoe je er ook rekening mee dat je niet voor je zelf schrijft maar voor andere die dit moeten gaan ontcijferen??

bij ons kan je bij gym de deur vanbinnen opslot doen.
Ik werd buitengesloten omdat ik de rest niet wou buitensluiten. Je kan door de raam alles binnen zien en ze wouden het niet eens open doen totdat de leraar kwam en nu zeggen ze dat ik me niet zo moet aanstellen want het was volgens hun maar een domme grap.

Toen ik de titel las dacht ik dat het reclame was :’)

whuuuuuut?

ik begrijp er niks van, leer eerst schrijven voordat je om hulp vraagt :’)

Het was waarschijnlijk maar een domme grap, maar ik begrijp dat je je er kut door voelt. Probeer het van je af te zetten. Nu weet je ook wat je aan die vriendin hebt…