Stel hier je vragen over andere culturen/ landen aan Girlsceners daarvan

Hoi!

Ik interesseer me echt in andere culturen. Aangezien we op het forum toch wel veel andere culturen/ buitenlanders hebben leek het het me leuk zo een topic te openen. :slightly_smiling_face:
Dit gaat mee over domme/ kleine dingen

Greets, Appel

Direct een eerste vraag:
Eten Nederlanders hun boterhammen echt met mes en vork?

Ik ben Nederlands en ik eet mijn brood met mes een vork maar dat kan verschillen hoor :grinning:

Haha, dat lijkt me zo raar.

Ik vind het juist vreemd omdat niet te doen haha

Nou ik niet :flushed:

Maar ik ben ook niet 100% nederlands haha

Ik niet, tenzij er een kroket op zit

Hoe eet je dan brood? Oke sorry domme vraag

nou met je hand vastpakken en happen maar

Huh nee. Ik niet haha.
Alleen als ik spul erop heb zitten dat niet echt vast te houden is of een smeerboel geeft, zoals een broodje met gebakken ei. :’)

haha ik dacht jullie bedoelde dat jullie ook geen mes gebruikte. Leek me nogal moeilijk smeren

Oh, ik heb er nog één. Ik heb sinds dit forum het gevoel dat jullie al vanaf jonger make-up dragen dan Belgen. Is dat zo? En ook dat jullie veel lippenstift dragen haha. Hier is dat uitzonderlijk als je -20 bent. (Waar ik woon toch)

gewoon vinger in de pot pindakaas en over je broodje vegen. :'D
haha nee, dat is raar. maar ik eet mn brood niet met bestek.

Ik draag sinds mijn 11e elke dag concealer en camouflagepoeder
Maar nee nooit lippenstift/gloss

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snijd mijn brood in stukjes en dan eet ik het op met mijn handen.
En ik draag denk ik mascara sinds mijn 12e, 13e. Meer vanaf mijn 15e en sinds mijn 17e ben ik vrijwel make up loos, alleen mascara als ik er moe uit zie.

Ik zat in de eerste toen een vriendin zei dat ze thuis brood met mes en vork at. Ik keek zo: :flushed:

Kan me er echt niets bij voorstellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vraag me of hoe Moslims over zelfmoord denken als iemand het leven niet meer ziet zitten.

Huh ik ken niemand die dat doet haha.

Ik voel me vreemd nu (’: