Stel hier je vraag over: voeding, gewicht, beweging & je zelfbeeld!

Beste meiden,

Hoe houd jij je met eten en je lichaam bezig? Weet jij eigenlijk waar je gelukkig van wordt en leef je daar naar? Heb jij brandende vragen over alles wat te maken heeft met voeding, gewicht, beweging, maar vooral ook over jou en je zelfbeeld? Op vrijdag 27 december om 12.00 uur komt in dit topic een Human Concern therapeut aan het woord. Human wie, wat? Nou, Girlscene is de samenwerking aangegaan met Stichting Human Concern. Dit is een organisatie die mensen helpt beter te worden van een eetstoornis.

Dus wil je vragen stellen of meepraten? Denk aan vragen als: ‘Wat zijn verantwoorde tussendoortjes?’, 'Kun je beter 's ochtends of ‘s avonds sporten?’, ‘Wanneer heb je een eetstoornis?’ ‘Hoe kom ik erachter waar mijn talenten liggen?’ ‘Wat is een ‘gezond’ gewicht bij 1.67m?’, ‘Ben ik te dik als ik op 19-jarige leeftijd niet in maat 38 pas?’, ‘Is het erg om af en toe een maaltijd over te slaan?’ enz…
Kom dan vooral volgende week vrijdag 27 december naar dit topic! Mocht het niet lukken om op dat tijdstip aanwezig te zijn? Geen probleem, laat dan vooral hieronder je vraag achter!

Liefs,
Danique & Sandra van Human Concern

Wat leuk :grinning: Ik heb niet meteen een vraag, maar als ik eentje zou bedenken post ik hem :slightly_smiling_face:

Kan dit topic trouwens niet beter bij food&sport staan?

Ik ga zeker aanwezig zijn!
x

Ik vind het leuk bedacht! Alleen is het niet meer iets voor food&sport, meer dan lifestyle?

Dat dacht ik ook.

Maar echt tof!!! Ik denk echt dat het vele mensen kan helpen, mij ook trouwens. Ik zal zeker aanwezig zijn!

Beetje jammer dat het bij het verkeerde board staat :stuck_out_tongue:
Maar leuk, ben benieuwd.

leuk topic! ik zal er zeker zijn!

Hi ladies,

Jullie hebben groot gelijk! Ik heb hem nu in het ‘Food & Sport’ gezet, hierbij de nieuwe link: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/stel-hier-je-vraag-over-voeding-gewicht-beweging-je-zelfbeeld-289676.0.html

Tot vrijdag & alvast fijne feestdagen!

Dan unsticky ik deze even :slightly_smiling_face: