Stel hier je schoonheids vragen

Stel hier al je (make-up/haar/eten/kleren wat dan ook) schoonheids vragen! lekker handig als een ander het weet en je ermee kan helpen met tips of anders

mijne:
-Hoe kan je je ogen groter laten lijken? waardoor worden ze kleiner… door oogpotlood in je oog te doen toch?

• Haha, kan je een schoonheids moedervlek faken, zonder dat het nep lijkt? lijkt me leuk om te proberen, deed het met een oogpolood maar leek zo nep. Ik vond het wel mooi hhah. maar hoe kan het echter lijken :expressionless:
  • met wat voor make up kun je puistjes het best verbergen?

Ik weet niet of je puistjes moet proberen verbergen, dan heb je zo van die huidgekleurde bobbels, en ik vind dat er eigenlijk nog minder goed uitzien…

Je vraag over de ogen vind ik ook heel interessant, ik ga dit topic volgen :grinning:

Hoe krijg je meer ruimte rond je ogen ?

Je wenkbrauwen moeten zuiver geepileerd en strak zijn. Als je ze lichtjes dunner maakt krijg je een iets groter ooglid en valt er meer licht op de ogen.

Om weerbarstige wenkbrauwen op hun plaats te houden borstel je ze op hun plaats met een oude tandenborstel waar je wat haarlak op aanbrengt.

Oogschaduw aanbrengen

Breng een lichte kleur oogschaduw over het hele ooglid om de ogen op te lichten. Breng een tweede laag met een iets donkerdere kleur aan van de wimperlijn tot de oogplooi . Kies een vrij zachte en neutrale oogschaduw kleur . Een donkere of felle oogschaduw kleur kan overheersend zijn en je ogen tonen kleiner.

Als je diepliggende ogen hebt kan je ze naar voor doen komen door een ietwat donkerdere oogschaduw aan te brengen in de oogplooi en het te vervagen met de lichtere kleur.

Vergroot en open je blik met eyeliner

Gebruik een donkere kleur eyeliner op de bovenste wimperrand . Vervaag het met je vinger of een wattestaafje om de ooglijn minder hard te maken

Als je wil kan je ook een lijntje trekken boven de onderste wimperlijn met een wit eyeliner potlood. Hierdoor tonen de ogen groter.

Krul je wimpers

Maak je ogen groter door je wimpers te krullen aan de basis, in het midden en naar het einde toe om een sterke gelijkmatige krul te bekomen.

Mascara aanbrengen

Breng enkele lagen mascara aan. Gebruik geen verdikkende of verlengende mascara. De vloeistof is veel dikker en kan de ogen er zwaar doen uitzien.

Concentreer de mascara vooral van het midden naar de buitenste ooghoek toe. Als je diepliggende ogen hebt gebruik je het over de hele wimpers.

Valse wimpers aanbrengen

Als je de ogen echt groter wil maken kan je proberen valse wimpers aan te brengen. Het is niet geschikt voor iedereen , maar ze kunnen er vrij natuurlijk uitzien.

Hoe kan je je ogen groter laten lijken? waardoor worden ze kleiner… door oogpotlood in je oog te doen toch?
Als je wit oogpotlood iop je waterlijn doet lijken je ogen groter, als je er zwart doet lijken ze kleiner. als je je ogen zo groot mogelijk wil laten lijken, is het het beste om een beetje witte oogschaduw aan de binnekant van je oog te doen, en een beetje mascara aan de puntjes van je wimpers.

• Haha, kan je een schoonheids moedervlek faken, zonder dat het nep lijkt? lijkt me leuk om te proberen, deed het met een oogpolood maar leek zo nep. Ik vond het wel mooi hhah. maar hoe kan het echter lijken

ik heb geenidee hoe dat kan, je ziet altijd wel dat het nep is, maar met bruin oogpotlood een rondje maken? maar niet een perfect rondje want een moedervlek is niet altijd een perfect rondje.

• met wat voor make up kun je puistjes het best verbergen?

Het beste is natturlijk om er niks op te doen, maar dat doe ik zelf ook niet want ik vind het lelijk, maar je kan met een klein beetje concealer. als je een puistje hebt dat een beetje rood is, dan doe je een beetje groene concealer eroverheen. en als je bang bent dat het te groen is doe je er huidskleurige concealer overheen. concealer is een foundation alleen dan dekkender. en dan een beetje afpoederen. dan blijft het de hele dag zo zitten.

Ik jeb een schoonheidsvlek van mezelf maar vind hem irritant