Stel, dat je zo'n topje aan doet

Wat zou je er dan onder doen, dat je de achterkant van je bh niet ziet?

http://www.like.com/produ…k-knit-tie-halter-top.jpg

Gewoon een bh in je nek?
Of een bikini?

Zo’n halter bh (als dat zo heet?) met dus een touwtje in je nek.
Er zijn speciale bh’s daarvoor, en bij sommige kun je de bandjes op meerdere manieren dragen.

Een bh met bandjes in je nek. Als je dan nog de onderkant ziet, er zijn ook BH’s voor een lage V-hals. ALs laatste kan je nog zo’n kleefBH halen, die heb ik nooit gebruikt ik vraag me af of die werken.

Oke, bedankt, ik zal wel een uitzoeken wat ik eronder kan doen!

Een bikini ?

Niet zo moeilijk toch? Gewoon een bh met halterbandjes, of een plakbh inderdaad.

Gewoon zo’n multiway bh, waarvan je de banjes op verschillende manieren kan dragen idd :3

of een strapless bh?

Bij de h&m, hunkemoller, etc verkopen ze wel strapless bh’s of inderdaad multiway bhs!
Voor diegene die zich afvragen ofdat plakbhs werken… ik had er vorig jaar een en die werkte best goed!
Het enige probleem is dat als je heel hard zweet hij soms een beetje kan loskomen. En je moet hem ook heel goed verzorgen als je wil dat ie lang mee kan. Hij is ook niet echt aan te raden voor meiden met grote borsten, sinds ik aan de pil ben heb ik mijn bh niet meer gedragen omdat ik mij er omgemakkelijk in voel, en het ook niet zoveel steun geeft als een gewone bh.
:wink:

Gewoon een strapless bh. Zit prima hoor. =)

strapless bh ja !

halterBH of éen plak BH

een ander topje. Maar het is toch niet erg als iemand je bh ziet?

Geen bh

Een bh waarvan je de bandjes verstellen/er af kan halen. Dan kun je hem als halter of strapless dragen.

van die bh ronde dingetjes.
nja heel vaag,
heb ze zelf ook je krijgt er alleen wel dikkere borsten van

plak bh

plakbh.