Steken in mijn onderbuik tijdens seks.

Hoi meiden,

Ik heb een heel lief vriendje en we hebben nu 6 keer seks gehad. Het probleem is alleen dat ik ontzettende steken heb als hij erin gaat zegmaar. Bij het ene standje heb ik daar geen last van en bij de ander weer wel. Het zijn echt steken in m’n onderbuik.

Op internet heb ik al gelezen dat het kan zijn dat hij tegen mn baarmoedermond aan gaat of omdat het bij de eerste paar keer een beetje pijn kan doen. Al denk ik dat het de eerste paar keer pijn, alleen aan het begin van je vagina is zegmaar… en niet in je onderbuik.

heeft iemand hier ook last van (gehad) ? Want ik hoop echt dat dit natuurlijk wel een keer weg gaat (:

liefs!

Ik heb het ook! Ligt wel aan de tijd van de maand(klinkt raar), maar volgnes mij staat je baarmoeder dan anders ofzo?

Het is ‘doorstootpijn’ en dus echt even kijken welke standjes het niet pijn doet, of er minder ver in gaan…

Je baarmoedermond zit helemaal bovenin je vagina hè (dus in je onderbuik), niet aan het begin. Dus ik denk dat hij misschien iets te diep gaat en dat je dat voelt, hoe diep hij gaat verschilt ook per standje namelijk.

Ja ik ga altijd eerst naar de wc voor de seks… dus dat is het in ieder geval niet.
Gaan die steken ooit nog weg? of moet hij gewoon altijd opletten dat hij niet te diep gaat?
bedankt voor jullie reacties !

Volgens mij gaat dat niet weg, dat heeft niet zo veel te maken met hoe vaak je het al hebt gedaan. Je baarmoedermond is erg gevoelig en als hij hier tegen aankomt dan doet dat pijn. Ik zou hem gewoon niet te diep laten gaan en kijken hoe dat gaat!

Jaa hier heb ik ook last van gehad. Me vriendje en ik deden een standje dat ik ze benen in zijn nek lechte, en dat deed verschrikkelijk zeer in me onderbuik !! Dus dat heb ik gezecht en toen hebben we een ander standje gedaan en toen had ik er geen last meer van !
Hoe het komt ?
Het komt omdat de penis dan te ver in je gaat en tegen de baarmoederwand aan komt, die vangt de stoten op en daat gaat door je baarmoeder heen.
Dus ik zou zeggen: Gewoon andere standjes proberen, of hij moet iets rustiger doen :flushed:
kussjes

Ja klopt Joyce! Bij sommige standjes doet het geen pijn en sommige wel… best raar eigenlijk en oneerlijk haha. maarja moet het hier maar mee doen en ik zal dit zeker tegen hem zeggen.

Ik heb het ook wel eens, bij bepaalde standjes, maar nooit echt heel pijnlijk, het is bij mij makkelijk te negeren. Maar als het echt pijn doet, probeer die standjes dan te vermijden. Je kunt op zoveel manieren seks hebben dat er ook zonder die pijnlijke standjes nog genoeg over is. ^^