steken in hoofd en andere symptomen

HeiHei :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds een weekje last van misselijkheid , hoofdpijn , moe & minder eetlust maar als ik eenmaal iets eet is het wel weer goed.
Ook heb ik sinds 2 dagen 1x per dag zeer pijnlijke steken rechts in mn hoofd

hebben jullie hier misschien ook al een keer mee te maken gehad of weten jullie wat er misschien is ?

liefs cher xxx

Ik zou naar de huisarts gaan.

Oeh vervelend, -gelukkig- heb ik hier nooit last van gehad ofzo, dus kan ik je niet heel erg helpen.
Misschien is het gewoon een griepje ofzo?
Als het echt lang aanhoud zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan, die kan wss wel zeggen wat het is :slightly_smiling_face:

Beterschap!

ja klopt , de griep heerst wel , ik zeg het ook niet zo snel tegen mn moeder want dan maakt ze zich gelijk weer heel erg zorgen enzo.
dus maar even uitzieken en al het niet over gaat , maar even maar de dokter !
dankjewel :slightly_smiling_face: x

Misschien stress? Ik heb het wel eens dat ik gewoon beetje zwakkere periode heb en gewoon goed moet gaan eten. Huisarts is denk ik wel beste alhoewel dit nooit mijn voorkeur heeft.

ik heb het wel eens, die steken dan.
Maar ik denk dat het bij mij te maken heeft met mijn litteken op mijn hoofd.

soort van migraine aanvallen heb ik ook gehad, dit was nadat mijn anticonceptie veranderd was eerst werd merk vergoed zegmaar en toen kreeg je de niet merk gewoon ineens voorgeschreven. Moest hetzelfde zijn maar is toch net even iets anders.

En nu met de zon enz ga ik meer met mijn ogen knijpen doe ik al heel snel
En aangezien mijn hoofd nou eenmaal gevoelig is ben ik dan meteen vatbaar voor hoofdpijn, en zodra ik hoofdpijn heb ben ik ook misselijk kleine pupillen geen eetlust en dutjes waardig.

Maar toch zorgt de dokter MEESTAL voor zekerheid.
Want ik moest er wel na 3,5jaar zelf achterkomen dat ik moest stoppen met anticonceptie.

Eet je wel genoeg dan gedurende de dag?

i feeel yoU! ik heb precies hetzelfde

Lijkt mij migraine. Wat je beschrijft klinkt heel hard als mijn symptomen.

Klinkt als migraine, ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan. Ik heb zelf last van migraine en na twee Panadol tabletten gaat het redelijk over.