Steken bij mijn lies.

Hoi,

Ik wist nou niet echt het goede forum-onderdeel, dus deze leek me wel gepast door de ‘Health.’ :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik heb dus een probleem:
Ik heb al een tijdje van die gemene steken bij mijn lies. Het zit niet echt bovenaan maar eerder verder naar onder. Dus echt naast mijn bovenbeen.

Weten jullie misschien wat dit kan zijn? Want ik wil niet gelíjk naar de huisarts te rennen en op Google kan ik het niet vinden.

xx.

Heb je je lies misschien verrekt met gym ofzo?

Misschien heb je een liesbreuk? Ik denk alleen dat je daar dan wel heel veel last van zou hebben. Als het goed is kan je daar achterkomen door op je vuist te blazen en dan te kijken of je lies opzet. Als dat zo is, kan het zijn dat je een liesbreuk hebt. Anders denk ik inderdaad dat je gewoon een spier hebt verrekt, maar als ik jou was zou ik als je er last van blijft houden wel even naar de huisarts gaan. Succes in ieder geval!

Misschien verrekt? Ik heb dat ook ooit eens gehad maar dat kwam omdat ik teveel op hakken liep volgens de huisarts… als de pijn aanhoudt zou ik wel even langs de huisarts gaan!

Bedankt! En nee, ik heb hem denk ik niet gebroken want hij zet niet op als ik op mijn vuist blaas… Maar wat me net te binnen schoot, is dat we met gym weer eens de handstand opgepakt hebben. (Oh dear…) Misschien daardoor?..

Ik zou toch even naar de huisarts gaan, het is beter om het zeker te weten. Bij een liesbreuk moet je volgens mij heel snel geopereerd worden, omdat er anders iets engs gebeurt met je organen ofzo…
Verrekt kan natuurlijk ook gewoon hea…vraag anders aan iemand die er verstand van heeft, moeder/familielid ofzo?
nou ja, succes!