stekelige benen xd

heee, ik scheer mijn benen gewoon met scheerschuim en wegwerpmesjes
maar nooit worden ze echt glad , de volgende dag voel je alweer van die harde haartjes
weet iemand hoe ik ze langer glad houd? door mn benen anders te ontharen ofs?

Je kunt harsen of epileren, dan blijft het langer weg. Harsen doe je het makkelijkst met strips die je bij de drogist en voor epileren heb je apparaten. Het doet wel zeer, vooral epileren. Maar het haar blijft wel langer weg.

ik heb alles geprobeerd dus als je ergens vragen over hebt ask me :stuck_out_tongue: harsen en waxen, suikerwax etc vond ik echt troep. Tenminste als je het zelf doet, het blijft overal aan kleven ook aan je huid en het is er lastig af te krijgen. Ook is het best duur want voor een pakje met strips betaal je zo 5 euro, en kan je misschien net beide benen doen. Ik epileer al een jaar en vind het echt fantastisch ik heb twee weken lang me benen niet hoeven te doen toen ik in italie zat, dus er gaat echt een last van je af als je je daar niet zorgen om hoeft te maken. ik zou zeggen: epileren. Een epilator heb je al voor 20 euro, en kan een paar jaar mee.

^^ thankyou
ik ga denk ik wel een keertje zo’n epilator proberen
hopen dat khet ga overleven xd

Overleven doe je wel, maar je gaat huilen van de pijn :stuck_out_tongue: Uiteindelijk word het minder hoor :slightly_smiling_face: