Steil Haar

Hoi!

Ik heb best wel veel slag in mijn haar,
en ik vind dat niet lelijk ofzo, maar ik heb een rechte pony.
En die wil ik natuurlijk steil hebben, want met krul vind ik het lelijk.
Maar met de steiltang blijft het soms niet steil als ik naar school fiets…
hebben jullie tips?

Doei!

Stijl*

Je hebt zo’n serum van Andrélon voor glad en stijl haar, ik weet alleen niet of dat werkt.

ja sorry :’)

oh, ik zal het eens proberen.

bij mij gaat het ook vaak weer krullen. Maar spuit er anders beetje haarlak in

Ik heb net hetzelfde probleem! Gewoon met een schuivertje je pony zijwaart op je hoofd vastspelden?

Goed föhnen en kammen na het wassen.

Dank je wel (:
Dat met een schuifje doe ik ook wel eens, maar ik vind mezelf met pony een stuk mooier :x

Wat is erg goede haarlak?

het is wel steil

wat is het nou x’D

Haha het is steil haar, en je hebt wel (of geen) stijl :wink:
Maar ik heb zelf ook een rechte pony en ik heb zelf de beste ervaring om na het stylen met de tang, er haarlak van Elnett (satin extra strong heet hij geloof ik, is met een donkerblauwe rand) erin te spuiten.
Spuit niet alleen op je pony, dus zoals je normaal doet, maar til ook je pony op en spuit het ook op de haren die onderop zitten. Normaal gesproken gaan deze haren weer sneller golven door de warmte van je voorhoofd, maar door de haarlak blijft het nu ook (langer) goed zitten :wink:

Hopelijk heb je er wat aan! Liefs

Nee, je hebt toch een steile berg maar stijl haar? Dacht ik altijd tenminste haha.

Ik weet niet hoeveel mensen je tegenkomt bij het fietsen? Maar Je kan een speld in je haar steken zodat je pony ‘plat’ wordt geduwd en dus stijl blijft xd

haha okee, ik begon weer te twijfelen en dan moet ik het weten ook, dussss hallo online woordenboek! :slightly_smiling_face:

1stijl de; m -en 1 manier van schrijven 2 de gezamenlijke kenmerken ve richting of periode in de kunst, ve kunstenaar 3 wijze van handelen, (goede) manier: dat is geen ~ geen manier van doen

2stijl de; m -en 1 (bouwk) opstaand stuk dat andere delen steunt of waaraan een deur, hek of venster is opgehangen 2 spijl ve hek of traliewerk

steil bn, bw 1 min of meer loodrecht lopend: een ~e afgrond 2 niet meegaand; star, bekrompen

Blijkbaar zijn bergen en haar allebei steil! :slightly_smiling_face:

Dank je wel :slightly_smiling_face:

Haha, nee maar op school zit het dan door de war.