Steil haar

ik heb precies hetzelfde haar als jij.
dun blond en steil.
bij mij glijden clipjes en schuifjes en zo uit.
ik was me haar ook elke dag enzo.
maar ik kan er opzich best wel veel mee doen.
ik maak er heel vaak leuke rommelige staartjes van enzo. gewoon een beetje van alles uitproberen, dan vind je heel snel wel wat leuks.
soms maak ik een losse staart, en krul ik de staart, en ook een paar losse plukjes. kan je een keertje proberen, het is heel leuk!

Ik heb ook steil blond haar!!
Alleen niet zo dun… Maar mijn vriendin heeft dat wel… En die heeft het in laagjes laten knippen en gebruikt nu volume mouse… En ze kan nu gewoon een staart;)

Wees blij met je haar! Ik heb zelf dik krullend blond/bruin haar en ik zit er ook wel eens mee. Jaja makkelijk praten zeker, niet echt. Je vind je eigen haar nooit leuk. Sommige meiden doen er een moord voor om jouw soort haar te hebben!

ik heb ook super stijl haar, maar wel dik dus ik kan er wel vanalles mee
maar ik irriteer me er ook zo aandat als ik iets met wat slag wil het me gewoon
NIET lukt… maar wat JesusFreak zegt, laat het in laagjes knippen en doe met veel mouse
dat werkt volgens mij echt wel

misschien heel erg veel laagjes, en wat highlight ofzo hoe je dat ook noemt,
dan lijkt je haar vaak wat wilder
of een aparte pony nemen, met veel lengte verschil dat maakt je haar ook vaak wat wilder

http://www.aaa-fashion.com/wp-content/uploads/2008/11/bob-haircut-from-lauren-conrad-3.jpg

up voor jou

Volume shampo van John frieda werkt heeel goed bij mij! Mijn haar voelt echt dikker aan! Dus die zou ik proberen.
En verder, kan je soms touperen, of als je je haar wast met een knotje boven op je hoofd gaan slapen. (let op, niet een knotje als het zeiknat is maar als het bijna droog is!)
Dan heb je volume en een beetje slag! x succes!