Steil haar

Zijn her hier mensen die echt heel erg steil haar hebben, van zichzelf?

Ik heb namelijk extreem steil, dun, blond haar! Ik kan echt niks met mijn haar (kan er geen elastiekje of spelden in doen, glijden er zo uit). En ik krijg er op geen enkele manier volume in. Ik was mijn haar iedere dag zodat er nog een beetje volume in komt, als ik het niet iedere dag was hangt mijn haar langs mijn hoofd. En van föhnen wordt mijn haar ook niet mooier, het wordt er alleen maar minder volumineus van.
Heel erg steil haar heeft alleen 1 voordeel: je hoeft je haar nooit te steilen.
Maar dat is dan ook de enige look die ik met mijn haar kan creëren.
Plus valt het bij mij heel erg op als ik een bad har day heb, mijn haar is dan nog wel steil maar er steken plukken uit, en dat is zo lelijk.

hmm ik heb ook heel stijl haar en ook blond maar niet heel dun heb heel veel haar dus dat knippen dr uitglijden ofzo hebk absoluut niet… kan je niet helpen sorry:)

ja ik heb het ook, alleen in het bruin & niet zo extreem ik kan er bijv. wel nog een elastiekje indoen maar meer ook niet. En aan mijn haren zie je het niet zo.

Nou, als er van die plukken uitsteken als je een badhairday hebt zou je die plukken kunnen stijlen.

Verder kun je je kapper advies vragen?

Je kunt ook voor je naar bed gaat, gaan douchen, en dan een vlecht in je haar maken, of een knot boven op je hoofd zetten. Dan heb je de volgende dag ook veel meer volume. (: En dan doe je er wat mousse in en tádá.
Misschien werkt het?

Idd advies aan je kapper. en misschien heel veel laagjes?
extensions waardoor het dikker word?
permanent?

ik heb van mezelf ook heel steil haar. Ik gebruik volume mousse om er wat meer volume in te krijgen, maar ook dat helpt niet zo goed. Ik was mijn haar om de dag met een speciale shampoo voor vet haar (mijn haar is ook nog supersnel vet :frowning_face: )

ik heb ook heel stijl haar alleen dan bruin, mijn haar word ook snel vet, en als ik een knotje maak vallen er altijd plukken uit, maar ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn haar want het is heel mooi stijl en als ik het los doe is het egt mooi. ik heb het ook altijd los…

Ik heb ook steil haar en laagjes. Maar wtf, kan je je haar geen eens in een elastiekje doen? Misschien heel strak doen? 2/3 erin doen? ;o

ik ben ook stijl haar. echt helemaal stijl, maar kan d’r makkelijk een elastiekje in doen, doe meestal een knotje en dan nog een elastiekje erom heen blijft harstikke goed zitten hoor

Ik wil juist steil haar want ik heb van dat superdikke haar, met een soort van slag.
Maar het pluist altijd vind ik.

extensions voor volume nemen?
heb je al 'ns raad gevraagd aan een kapper wat je ermee kan doen dan? misschien dat ze wat leuks weten, of neem 'n permanent?

Ik heb het ook.
Je moet het eens aan je kap(st)er vragen want die weten daar wel raad mee!

Ik wil best met je ruilen.
Ik heb té dik, donkerblond krullend haar.

Ik een beetje van jou? Jij een beetje van mij?

Up dus.

Volgens mijn kapper moet je steil haar steil laten =P

Extensions wil ik sowieso niet!
Ik heb gehoord dat dat niet zo goed is voor het haar dat je al hebt.
En het lijkt me ook zo’n raar idee om extensions in te hebben…

ik heb een kruising tussen aziatisch en nederlands haar.
(mama:chinees, papa:nederlands.)
maar aziatisch haar is dus altijd steil.
dat heb ik dus alleen is mijn haar niet steil.
Er zitten een soort van slagen/grote krullen in.
maar ik steil het dus altijd, want dat vind ik gewoon veel mooier.

in veel laagjes laten knippe
komt het normaal dikker te staan

ruilen? :grinning: *me has got extreeeeeeeeem veel krullen :frowning_face:*

hmm ik heb geen idee, ik heb juist heel dik met slag. Maar je kunt als je iig een avond volume wilt hebben het touperen. Ik doe dat ook soms (dan heb ik echt bijna een afro :stuck_out_tongue:), met je hoofd naar beneden je haar touperen :stuck_out_tongue:, dan moet je dus met een toupeerkam je haar van het uiteinde naar de wortel kammen. En dan kun je er haarlak indoen (wordt het wel zwaar van) of de kam meenemen en gewoon vaak touperen. Maar je moet het niet te vaak doen want dan gaat je haar echt dood :pensive:

Ik heb ook steil haar. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is… Maar ik krijg er dus NOOIT/NEvER volume in. Wat ik ook probeer. Het blijft 5 minuten zoals het moet zijn en daarna zakt het uit en word het weer steil. Steil haar is niet lelijk ofzo, wees er trots op ^___^