steil haar

ik heb heel erg steil haar!!
ik wilde er iets slag in dus heb ik het aan de voorkant in laagjes laten knippen maar dit heeft ook geen enkel nut. Zelfs al doe het ik met een krultang dan zijn de krullen er na 15 minuten al weer uit!!!
tips???

misschien als je er wat volume mousse in doet of als je je hoofd naar beneden doet en dan erop(achterhoofd) fohnt(zeg maar op z’n kop xd) dan krijg je meestal ook volume.
succes :wink:

Ehm ik zou juist blij zij met steil haar, hahah. Maar nee, misschien kun je elke keer voor 't slapen gaan je haar in 2 vlechtjes doen of zo? Volgens mij gaan ze op een gegeven moment vanzelf krullen. :stuck_out_tongue: Maar dat was bij mij zo…

hee dat had ik gisteravond ook geprobeerd met vlechtjes^
alleen heb nu van dat wafelijzer haar :stuck_out_tongue:
komt denk iik omdat ik ook steil haar heb xd

hee dat had ik gisteravond ook geprobeerd met vlechtjes^ alleen heb nu van dat wafelijzer haar :stuck_out_tongue: komt denk iik omdat ik ook steil haar heb xd

dat heb ik ook al eens geprobeerd, idd net een wafelijzer, dan nog liever mijn supersteile haar XD

een beetje touperen ofzo?

er is alleen 1 probleem ik heb geen föhn…:anguished:?

misschien ik heb nu toch al vakantie dus ik kan best wel wat proberen… thnx voor de tips!

graag gedaan :grin:

als je gaat krullen met krultang speciaal product in doen dat de krullen ook houd( geen mouse in dan want dan gaan je krullen er al helemaal snel uit want het werkt niet verstevigend) en daarna goed met haarlak over je hele haar spuiten.

haha daar heb ik ook last van :stuck_out_tongue:

ik heb daar geen last van maar mijn nichjh wel laten uitdunnen is de boodschap!!! daarna je haar creperen (= knoopjes maken ) weer war meer stijl borstelen en je hebt een mooi volume in je haar

ga naar de kapper die geeft jou het juiste advies