STEIL HAAR

Heej…ik ben sophie heb blond (half lang) haar , heb van me eigen een beetje slagkrullen…maar ik wil het zo steil mogelijk krijgen… en ik heb nivea shampooo en dat soort dingetjes al gebruikt heb natuurlijk wel eens me haar gesteild :grinning: maar er blijven krullen komen…maar heb een vraagje…weten jullie misschien hoe je goedkoop (naja…hoeft niet goedkoop te zijn) hoe je je haar steil houd…( zonder steil tang)
groetjes sophie
:wink:

Heel makkelijk; dat kan gewoon niet. Als je van jezelf krullen of slag hebt zal je haar nooit zomaar steil worden zonder het te steilen met een steiltang of permanent te laten steilen bij de kapper (wat wel weer heel erg slecht voor je haar en duur is).

Ik heb geen idee.
Enne stijl is toch met ij?

oeps je hebt gelijk JA STIJL HAAR moet het wezen
:grinning_face_with_smiling_eyes: wat dom van me :grinning:
groetjes my

sophie! soulmate, ik heet ook sophie en heb ook slag in mijn haar. xD ik heb ook nivea shampoo enzo, haha.

denk dat dr niks anders op zit dan lekker met je stijltang blijven kloten ;p (moet ik zelf ook altijd) want idd permanent laten stijlen is érg stijl en duur.

Als ik mn haar gedroogd heb enzo is da redelijk stijl
maar eens da ik buite kom en beetje regen ofzo is
komt dr een lelijke slag in … =(
HELP ! xx

Volgens mij is steil wel met EI. Maar goed. Ik denk dat dat idd niet kan.

Ik weet een oplossing: ruil met mij!

Steil is met EI idd … :stuck_out_tongue: Je kan misschien je haar steil fohnen maar dat wil je waarschijnlijk ook niet…

euhhh… even denken… nee sorry ik weet niets :tipping_hand_man: ik heb zelf UBERSTIJL haar :stuck_out_tongue:, maar ik kan d’r ook gemakkelijk slag in krijgen door het gewoon weg in een knot te doen… :stuck_out_tongue: dan wordt het vanzelf slag dus ik heb niet zo’n probleem…

sorry je hebt hier niets aan :stuck_out_tongue:

wees blij joh :slightly_smiling_face: slag is harstikke mooi! dan lijkt het voller
ik heb ontzettend steil haar :|:|:|
ik vind slag mooiste wat er is.
krullen vind ik weer te lelijk vooral als mensen wakker worden in de ochtend…als er beetje gel/mousse in zit vind ik krullen dan wel weer superrr!!
steil haar zit altijd zelfde. als ik nu wakker word, iets erin doe of niet.
het is en blijf even lelijk/mooi/plat…

waarom koop je dan geen stij/ei-ltang?

Ga gewoon je haar steilen boeien
anders kryg je toch geen steil haar.
dus tjaa…

Geen idee…ik heb al van mezelf superstijl haar… ^^’

ik heb/had ook slag in me haar,
maar ik heb een stijltang gekocht (Remington, keramische platen, 38 euro ofzo) en Biosilk waardoor je haar niet beschadigd tijdens het stijlen. en ik stijl het na het douchen echt heeeeel goed (half uur tot kwartier mee bezig) en dan elke ochtend even snel dat ding erdoor heen.

PS : ik vind stIJltang beter passen, maar dat ben ik hé

je kan het proberen met haar serum glad te maken al hoewel je haar daar snel weer vettig van wordt. Ik heb ook slag maar ik heb gewoon een steiltang dus dan steil ik het en soms doe ik gewoon mijn normale haar vind ik ook leuk staan.
:wink:

WAAAAAAAAAAAAAAROM up je dit? Je bent gbjvhtgjhyfg 3 jaar te laat met je tip…

Slotje mods, ancient topic is ancient.