Hooi, ik heb een vraag aan jullie. Ik heb zelf aan de voorkant 3 of 4 pijpen krullen, maar aan de achterkant is mijn haar echt heel erg stijl. Mijn haar is niet altijd gekruld geweest, sinds mijn 11e na een grote knipbeurt bij de kapper ging mijn haar ineens heel erg krullen. Dit vond ik trouwens helemaal niet erg hoor , maar heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen om mijn haar ook aan de achterkant te laten krullen? Of heeft iemand hetzelfde probleem?
Het enige wat ik al heb geprobeerd is om mijn haar aan de achterkant nog iets korter te laten knippen, maar dat had geen resultaat. Ik heb ook geen zin om iedere dag mijn haar te stijlen of krullen, dus eigenlijk laat ik het maar zoals het is.
Ik denk niet dat er een andere oplossing is dan krullen of stylen.
Weetje toen ik 8 was mijn haar altijd steil geweest.
Toen was ik ook naar de kapper geweest en had ik opeens ook rare golfjes in mijn haar,Maar ja nu steil ik het gewoon.
De krullen komen denk ik omdat dat haar lichter is. Laagjes kan helpen, omdat de zwaarte van het haar de krullen eruit haalt. Of je moet alles even lang laten groeien.
je moetje haar dan gwn gaan scrunchen met gel ofzo, maar niet die je haar hard maakt. Zo kun je golfjes in je haar maken. Is in ieder geval iets richting krullen en anders gewoon alles stijlen inderdaad,
nou wat wel helpt bij een vriendin van me is dan als ze gedoucht heeft doet ze mousse in der haar en datmet zo een fohn weetje wel zon kop erop kweet niet precies hoe dat heet en ondersteboven fohnen, dan krijgt ze heelveel krulletjes.
En ik denk idd dat het komt door dat je haar voor lichter is dan achter.
Je bedoelt denk ik een diffuser?
Ik zou het gewoon aan je kapper vragen, die weet t het beste.
Ik heb precies hetzelfde!
heb je laagjes al geprobeerd?