Steentjes verwijderen van kleding

Ik weet niet of hier al een topic voor is, als dat zo is, meld het me dan ff aub :flushed:

Ik heb een heel leuk jasje, zo’n mouwloos spijkerjack, en ik ben er echt verliefd op! :hugs:
Maar op de achterkant staat een gigantische vlinder van van die steentjes.
In het begin vond ik die niet erg, maar zodra ik het aan ging doen naar school, kreeg ik wel wat van die vervelende opmerkingen :flushed:
Nou is mijn vraag, hoe verwijder je die steentjes het beste??

Ik zou het niet aanpassing alleen omdat je vervelende opmerkingen krijgt. Je moet dragen wat jij mooi vind en niet wat andere mensen mooi vinden.

Verder ben ik bang dat je de steentjes niet echt mooi kan verwijderen, de kans is groot dat je lijmresten of van die soort plastic rondjes achterlaat.
Ik denk dat als je wat anders wilt dat je het beste iets erover kan doen.

http://cdn10.lbstatic.nu/files/looks/medium/2012/07/17/2363329_lb.jpg?1342518747

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=63671222

Ik denk niet echt dat het mooi word gezien je dan inderdaad lijmresten krijgt. Naast dat ik het ook niet zou aanpassen omdat anderen er wat van vinden.

jullie hebben wel gelijk :blush:maar ik hou dr gewoon niet van om aangezien te worden voor kinderachtig. (zelf vind ik die steentjes ook kinderachtig namelijk hihi)
er moet toch een of ander wondermiddel zijn??

Was het maar zo’n feest dat er voor alles een wondermiddel is. Als je hem leuk vindt, gewoon dragen! Heb schijt aan de rest, je draagt wat jij leuk vindy, niet wat de rest van de klas leuk vindt. En als je hem zelf niet leuk vindt waarom heb je hem dan egenlijk gekocht?

Nouja als je het echt wilt aanpassen zou ik het doen zoals Denna zegt. Een lap stof eroverheen plakken of naaien.

Volgens mij zijn die steentjes erop gestikt in het vlinder patroon. Lijmen op katoenen jeans stof lijkt mij lastig. Als het inderdaad stiksels zijn dan kun je vanaf de binnenkant steentje voor steentje voorzichtig lostornen. Dan zullen er waarschijnlijk kleine gaatjes achterblijven, maar deze zullen minder worden als je het jasje hierna eenmalig wassen doet zodat de stof zich weer in de oorspronkelijke vorm kan herstellen.