Steentjes nagels

Hooi Iedereen,
Ik had een vraagje,
ik heb steentjes voor op m’n nagels besteld bij glitterglamour.nl maar weer iemand hoe die steentjes werken. Moet je die warm maken zoals de andere steentjes, of moet je ze gewoon in je nagellak doen?
Liefs,

Staat dat niet op de site?

Die steentjes gebruik je toch met zo’n apparaat dat dan warm wordt? teminste dat heb ik

@crystal7 heb je het nu over de normale steentjes of de nagelsteentjes,
ik heb dat apparaatje ook, maar vroeg me af of dat ook bij de nagelsteentjes moest!

Klopt het dat het pijndoet/goed voelt als je die nagelsteentjes erop doet??

Wat denk je zelf?
Nee, tuurlijk niet. ;\

Ik dacht dat je gewoon nagellak - steentje erop - topcoat moest doen. Maar ik heb het dan ook nog nooit gedaan.

Nee het staat niet op de site,
maar er zit wel zo’n smelt laagje op,
Sorry hoor, Ik dacht eerst ook dat je er gewoon een topcoat overheenm meost doen… maar er staat heel ONDUIDELIJK OP DE SITe dat het moet met een aplicator (apparaatje) maar dat weet ikd us ook niet zeker…

Heb je anders een link of een foto?

http://glitterglamour.nl/…group_id=20000441&lang=NL
Deze heb ik!

Ik denk dat dat prima blijft zitten met een drupje nagellijm ;p

Wat is nagellijm, is dat voor nepnagels?

^ Het is gewoon lijm voor op je nagels, om bijv. rhinestones vast te plakken. Nee dat is niet per sé voor nepnagels. Ik heb er eentje van Essence

http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_NailGluePen_04.png

Oeehh handig,
maar heeft iemand ervaring met deze steentjes?

‘upje’

Ja gewoon in natte nagellak doen, of drupje van die lijm idd :slightly_smiling_face: Topcoat erop en blijft mooi zitten…

topcoat en dan erop met een sateprikker ofzo of zo’n epileertangetje.
Sommige topcoats werken wel beter dan andere!

Ik gebruikte altijd zo’n lijm die bij de steentjes zat met speciale topcoat maar ging er altijd na een dag weee af…
Nu gebruik ik de lijm van essence van better than gelnails. Dus niet van het plaatje hierboven. Het is bedoeld om die witte stukjes op je nagels te lijmen maar heb het dus met steentjes gedaan en daarna gewoon normale topcoat erover en t blijft zooo goed zitten! Dus ik zou die lijm halen als ik jou was is goedkoop en supergoed