In december kocht mijn vriend een ring (ongeveer 80 euro) bij een juwelier. In februari kreeg ik die voor mijn verjaardag en sindsdien draag ik hem elke dag. Ik doe hem af als ik ga douchen, kook of schoonmaak.
Net na het douchen deed ik hem weer op en toen zag ik dat er een diamantje uit is.
Kan ik daar dan mee terug gaan naar de juwelier, als het goed is heeft mijn vriend de bon nog wel. Want dit is wel heel snel vind ik.
Je kan het altijd proberen denk ik. Maar ik denk niet dat ze er wat mee doen eigenlijk. Het is een relatief goedkope ring. Misschien kun je er wel weer een steentje in laten plaatsen, maar waarschijnlijk moet je daar wel voor betalen.
Klopt het is enorm snel. De ene juwelier heeft garantie erop en de ander niet btw je zegt diamantje, ik neem niet aan dat er een diamand zit in een ring van 80 euro
Maar ik zou gewoon terug gaan, meestal is er wel iets te regelen en kunnen ze hem opsturen om te laten maken.
Je kan altijd terug gaan en overleggen.
Ik zou terug gaan met de bon als je die nog hebt.
Ja het is geen diamantje, maar steentje whatever
Ik hoop dat ze het kunnen maken want dit is wel heel snel.
Tja, als het een waardevol steentje is dan heb je er, als het goed is, garantie op.
Mits je de bon hebt natuurlijk, denk ik.
Ze kunnen het sowieso repareren bij de juwelier, je zou alleen moeten vragen of het onder de garantie valt.
Toen bij mijn moeder het steentje uit haar ring was gevallen, hebben ze die toen gewoon terug erin gezet. Wij hadden wel het steentje nog teruggevonden.