Steekie los bij ex

Dit jaar kwam ik in een nieuwe klas, ik raakte bevriend met 2 jongens, Levi en Robert. Levi en Robert zijn ook vrienden en we werden steeds beter bevriend. Robert werd gedumpt door zijn vriendin en we praatte steeds meer en we kregen wel een beetje flow. Ondertussen ging ik heel veel met Levi om en Robert was op vakantie. Robert en ik praatte steeds meer en Levi bleef maar vragen of we elkaar leuk vonden en toen hadden Robert en ik afgesproken om ja te zeggen zodat hij zou stoppen met vragen (heel kinderachtig) en we hadden nog niet echt toegegeven aan elkaar dat we elkaar leuk vonden. Toen belde Levi naar Robert huilend dat hij mij ook leuk vond.
Uiteindelijk kregen Robert en ik een relatie, het was ondertussen pas 3 weken uit met zijn ex, wat sowieso een slecht idee was als ik er op terug kijk. Robert liet Levi volledig stikken omdat hij hem irritant vond en dacht dat hij mij van hem wilde afpakken terwijl Levi en ik ondertussen beste vrienden werden.
Het ging heel goed tussen ons en ik was heel gelukkig met hem, hij had het wel eens over zijn ex maar hij beloofde me dat hij haar niet terug wilde, terwijl zij hem wel terug wilde. Ze heeft hem zelfs een keer opgehaald bij een feestje toen hij te dronken was om alleen naar huis te gaan. Hij vertelde mij dat zijn ex cup d had en hij wist dat ik onzeker was over mijn borsten, ik heb cup b. Hij zei ook dat hij zichzelf ooit nog wel terug ziet bij haar. Maar ik dacht nou ja hij bedoelt het niet zo.
Zijn beste vriend en een van mijn beste vriendinnen kregen een relatie en alles ging super goed tussen mij en Robert.
Die maandag maakte die vriendin van mij het uit met zijn beste vriend en die vrijdag maakte hij het uit met mij en zei dat zijn gevoel vanaf maandag minder werd. Ik was nog steeds super gek op hem en dacht dat we vrienden zouden blijven. We praatte nog steeds best veel tot hij zoende met die vriendin van mij, die net zijn beste vriend had gedumpt voor zijn beste vriend zijn gezicht.
Sinds die dag praatte ik niet meer tegen hem voor een paar weken, ik had gezegd dat ik tijd nodig heb en in de klas negeerde ik hem. Daarna ontvolgde hij me op insta omdat ik hem dronken had geappt (ik had niet eens iets ergs gezegd). Ik vroeg waarom hij boos was en hij zei dat hij niet boos was maar dat hij helemaal klaar met me was.
Sindsdien praten we niet meer en probeert hij Levi tegen mij op te zetten en wilt hij dat Levi en ik niet meer praten met elkaar, maar Levi en ik zijn beste vrienden dus dat werkt niet. Hij is elke keer boos als Levi en ik afspreken echt alsof hij jaloers is dat ik wel met hem om kan gaan en hij niet. Hij doet er echt alles aan om mij en Levi uit elkaar te halen, terwijl hij Levi altijd negeert en niet uitnodigt voor feestjes behalve als ze hem nodig hebben. Hij zei ook nog eens tegen Levi ja er loopt wel beter rond dan haar terwijl wij zelf ook iets hadden.
Sinds het uit is drinkt hij ook weer super veel en rookt ie ook best veel, hij was er mee gestopt toen wij iets hadden. Hij scheert zich ook niet meer en niks lijkt hem meer te boeien.
Maar het ergste van allemaal is dat hij aan al zijn vrienden heeft verteld hoe ver wij zijn gegaan en Levi heeft dat per ongeluk verteld aan mijn vriendinnen toen hij dronken was. Nu voel ik me echt een slet en ik voel me gebruikt, als troostvriendinnetje omdat hij gedumpt was. En ik voel me ook zo dom dat ik me zo vergist heb in hem ik dacht echt dat hij perfect was en dat hij mij ook leuk vond.
Ik probeer elke keer te bedenken waarom het nou uit is, het kan zijn dat hij mij alleen heeft genomen om zijn ex te vergeten, alleen om verder te gaan. Het kan ook zijn dat hij het uitmaakte omdat zijn beste vriend was gedumpt en hij haar wilde. Ik kan gewoon niet geloven dat hij zaterdag toen hij me ging voorstellen aan zijn hele familie zegt je moet niet twijfelen enzo, die zondag was het ook nog super gezellig en dat maandag zijn gevoel weg is. Er moet een rede zijn alleen weet ik niet wat de rede is.

Ik moest het ff kwijt en ik dacht misschien begrijpt iemand wat er mis is met hem, want volgens mij zit er gewoon een steekie los bij hem.

Hoe oud ben je?

hij gebruikte je om zich niet eenzaam te voelen en toch merkte hij dat 't niet werkt en hij niet genoeg om je geeft, helemaal niet zelfs… zo moeilijk is het niet om dat te kunnen begrijpen neem ik aan?

Net 17

Misschien heb je gelijk, maar het voelde niet zo en hij zei ook super vaak dat het niet zo was. Het voelde gewoon echt en iedereen zei dat hij echt gek op me was en niemand had het ook verwacht dat het na een half jaar uit zou zijn.

Jongens zeggen helaas wel meer dingen om iets voor elkaar te krijgen…