Steeds verliefd op een ander!

Nou het zit zo, ik ben dus steeds verliefd op een ander en de meeste jongens lijken wel op elkaar bij ons op school, jeweet wel beetje lang getint en stekkeltjes pikzwart haar ik val altijd op dat soort en om de 2 weken verander ik van persoon omg heeft iemand anders dit ook?

Op mijn school stond je dan allang bekend als de slet van de school.

op de mijne ook.

Nee nog nooit gehad

nee…

Misschien moet je maar eens gaan ontdekken/bedenken wat echt verliefd zijn inhoud

en volgens mij vind jij die jongens er dan gewoon leuk uitzien… als ze allemaal op elkaar lijken kwa uiterlijk.
Mijn exvriendjes lijken absoluut niet op elkaar…

zowiezo draaithet bij mij vooral om innerlijk

Ik denk niet dat je dan echt verliefd bent eerlijk gezegd. Mijn vriendin had dat ook heeeel erg, altijd het zelfde type en ook echt per maand een nieuwe crush (het werd overigens nooit wat, het bleef bij leuk vinden) en toen ineens werd ze ECHT verliefd op een jongen en met hem heeft ze nu erg lang: hij is overigens heel anders dan het type wat ze normaal cute vond.

Wat ik wou zeggen, als je ECHT verliefd ben en dat zijn maar weinig mensen, dat is dat niet patsboem over: hup volgende gozer (lijkt mij dan).

.

Je haalt de woorden uit me mond, echt verliefd zijn is dat je niet 1,2,3 over diegene heen bent. Ik zou er alles voor over hebben om mijn vriend te houden zegmaar, dat is verliefd zijn. Niet om de week een andere tjap :wink:

ja ik heb dat ook
alleen varieert alles bij mij
DAn val ik op een dikke jongen, dan op een dunne
dan heeft hij puisten, dan een bult op zijn hoofd, dan een miniwijnvlekje en dan een egela huid
dan is hij 1 jaar jonger en dan is hij opeens 6 jaar ouder

oja nog 1 verschil
ik zit minstens 3 maanden aan zo iemand vast en kan ze meestal niet krijgen

ik zie wel heel vaak knappe jongens waarvan ik dan zoiets heb van woooh
maar niet dat ik die allemaal leuk vind xD

Ik denk dat het dat is xD

Ik ben echt geen slet die steeds achter een ander aanloopt, maar ik vind denk ik vaak jongens knap… Dat is het denk ik xD,

ook raar bij mij sta je dan bekent als je zit gewoon in de puberteit en je bent pas een slet als je het met ieder ander doet

Zoiets wilde ik net zeggen. Als het enkel bij ‘verliefdheid’/leuk vinden blijft, zonder dat je er iets mee doet of het iemand verteld, dan is er toch niets aan de hand?
Wel als ze met al die jongens vanalles uitspookt… Dan sta je denk ik bijna overal bekent als een slet…

Maar @ topicstartes; ben je dan echt om de twee weken verliefd? Of is het meer een gevoel van ‘oee hij ziet er wel leuk uit’ ofzo? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zo snel en zomaar op iemand verliefd wordt zonder iemand te kennen…