Steeds twijfels door andere jongen...

Hey meiden,

Ik heb nu 5 maandjes een vriendje, hartstikke leuk. Ik ben gek op hem en wil hem echt niet kwijt. Echter, ongeveer een jaar geleden heb ik een one night stand gehad met een jongen. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad, ook een keer bijna weer seks gehad maar omdat ik toen ongesteld was dus niet (ook niet gezoend, hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging).

Nu kom ik hem vrij regelmatig tegen op borrels en feestjes, en elke keer is hij vrij handtastelijk en flirterig… Ik zou hiervan echt wat kunnen zeggen omdat het niet normaal is, en al helemaal omdat ik een vriend heb natuurlijk… Maar ik betrap mezelf erop dat ik het fijn vind, ik geniet van zijn aandacht en zoek ook zelf zijn aandacht steeds weer op… Nu ben ik absoluut geen vreemganger, maar ik merk dat hij me wel wat doet… Steeds als ik hem heb gezien begin ik weer intens te twijfelen aan mijn relatie… Niet in de zin dat ik het echt wil uitmaken, maar meer dat ik denk: wil ik mijn hele leven bij hem blijven? Is hij de ware? Wat zou er gebeuren als… Ik fantaseer soms wel eens hoe het zal zijn om een relatie te hebben met die andere jongen… Maar diep van binnen weet ik wel dat de eerste keren seks heel spannend zouden zijn, maar dat hij me uiteindelijk niet zo gelukkig kan maken als mijn vriend nu doet… Toch wordt ik elke keer echt gek als ik hem tegenkom…

Ik vertel echt alles aan mijn vriend, maar heb over deze jongen niets verteld tegen hem… Ik denk dat dat ook niet slim is, maar het voelt echt heel vervelend om iets achter te houden voor mijn vriend… Soms denk ik ook wel dat hij gewoon beter verdiend, niet zo’n meisje die zo’n slettenleven heeft gehad… Soms denk ik dat hij walgt van de gedachte dat hij niet mijn eerste was (ik wel de zijne)…

Pff ik maak het mezelf gewoon erg moeilijk haha, sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt…

Hmm moeilijke situatie… Ik snap wel dat je bij die andere jongen een soort spanning hebt enzo,maar je zegt zelf dat je geen toekomst ziet met hem en dat hij jou niet zo gelukkig zou maken als je vriend. Verder is het ook niet zo eerlijk tov je vriend dat je die jongen zijn aandacht opzoekt. Je zegt zelf dat je een heel lief vriendje hebt, dus ik zou proberen het contact te mijden met die andere jongen. Als je toch merkt dat je meer gevoelens hebt voor die jongen dan je vriend,moet je dit je vriend eerlijk vertellen en nadenken over wat je met je relatie wilt doen. Je moet echt eerlijk uitkomen voor je gevoelens en dit ook in belang vn je vriend.

Hmm… Weet je? als je twijfelt tussen 2 jongens… ga dan voor de 2e als de eerste ‘‘de ware’’ was zou er geen 2e zijn… Ik begrijp dat je heel erg veel van je vriend houdt? maar houden van betekent soms dat je iemand los moet laten,want zeg nou zelf hij verdient toch ook iemand die helemaal voor hem gaat en niet met andere jongens? Succes meid ik hoop dat je hiet iets aan hebt.

Met aandacht opzoeken bedoel ik gewoon als ik op eenzelfde feestje ben steeds naar hem kijk, om te checken of hij naar mij kijkt… Ik betrap mezelf daar gewoon op… Ik zie hem dus enkel op feestjes ed, ik heb verder geen whatsapp contact met hem oid…

Het is ook niet echt twijfelen tussen twee jongens… Ik heb met die jongen gewoon een intense seksuele klik en veel seksuele aantrekkingskracht, maar meer is er niet… Ik ben ook niet verliefd op hem ofzo… Zolang ik hem niet zie denk ik eigenlijk ook niet aan hem… Ik dacht eerst dat ik gewoon af en toe wat twijfelde aan mijn relatie, maar ik zie nu in dat het elke keer is als ik die andere jongen weer gezien heb…

Het heeft ook best wel een tijd geduurd voordat ik verliefd was op mijn vriend, maar inmiddels begint het steeds meer te komen. Ik heb echt van die vlagen verliefdheid, niet constant (nog?)… Ik had zelf liever daarom wat langer willen wachten met onze relatie zo benoemen, maar het is zo gelopen… Ik ben wel echt heel gelukkig door hem, het is een onwijs lieve jongen en we passen echt heel erg goed bij elkaar.

Als ik je reactie lees,merk ik dat je je vriend heel graag ziet. Daarom vind ik dat je volledig voor je vriend moet kiezen. Bij die andere jongen lijkt het me meer voor het plezier te zijn… Diep in je hart weet je voor wie je moet gaan… Sterkte!

Je weet diep van binnen voor wie je moet gaan. Ga ook voor diegene. Je vriend.
Zeg tegen die andere jongen dat je gelukkig bent met je vriend en dat je zijn gedrag moet stoppen (puur om jezelf te beschermen). Wees verstandig en zoek geen contact met hem.

Ik zoek eigenlijk niet echt contact met die jongen, maar ik denk dat ik onbewust uitstraal dat hij wel met me mag flirten… Volgende keer toch maar eens wat van zeggen dan… Ik wil idd wel voor mijn vriend gaan, maar vind het zo lastig dat deze jongen mij steeds zo van mijn stuk brengt…

Dit heeft een kern van waarheid, als je over een beginstadium praat van een relatie (minder dan een jaar)
onderzoeken hebben bewezen dat mensen gemiddeld in hun leven 3 keer verliefd worden op een ander, tijdens een langdurige relatie. Het is vaak maar net hoe je er zelf mee om gaat. Als jij een lange relatie hebt en verliefd wordt op een ander, kun je twee dingen doen. het van je af proberen te zetten of er in meegaan en je huidige relatie op het spel zetten. Houden van/verliefdheid hebben niks met elkaar te maken namelijk. Het is ook vrij logisch dat je na jaren weer eens verliefd kan worden op een ander, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.

Dus inprincipe zou ik gewoon voor je vriend gaan, maar aan de andere kant ( en dan spreek ik uit mijn eigen ervaring) moet je wel goed naar je eigen gevoel luisteren. Als je het verlangen hebt naar iets anders zal dit waarschijnlijk niet verminderen maar juist verergeren.

Had jij niet een tijdje geleden een topic over dat de seks tussen jou en je vriend niet optimaal was? Misschien zoek je de spanning die je mist in je relatie bij deze jongen (als dit probleem nog steeds speelt). Dit zou ook verklaren waarom je twijfelt terwijl je geen relatie met die andere jongen zou willen.

Ja, precies dat had ik ook in mijn vorige relatie!
de seks was zooo ontiegelijk saai… dat ik verder ging kijken.
hoe oppervlakkig dat ook mag klinken, het is nou eenmaal zo.

Pocahontas dat klopt inderdaad, maar inmiddels heeft mijn vriend zich ontpopt tot een seksgod dus ik heb echt niets te klagen op seksueel gebied… :sex:

Ik ben dus niet verliefd op die andere jongen, maar dat is juist zo lastig: hij doet me wel wat, dus mis ik dan idd iets?