Hey meiden,
Ik heb nu 5 maandjes een vriendje, hartstikke leuk. Ik ben gek op hem en wil hem echt niet kwijt. Echter, ongeveer een jaar geleden heb ik een one night stand gehad met een jongen. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad, ook een keer bijna weer seks gehad maar omdat ik toen ongesteld was dus niet (ook niet gezoend, hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging).
Nu kom ik hem vrij regelmatig tegen op borrels en feestjes, en elke keer is hij vrij handtastelijk en flirterig… Ik zou hiervan echt wat kunnen zeggen omdat het niet normaal is, en al helemaal omdat ik een vriend heb natuurlijk… Maar ik betrap mezelf erop dat ik het fijn vind, ik geniet van zijn aandacht en zoek ook zelf zijn aandacht steeds weer op… Nu ben ik absoluut geen vreemganger, maar ik merk dat hij me wel wat doet… Steeds als ik hem heb gezien begin ik weer intens te twijfelen aan mijn relatie… Niet in de zin dat ik het echt wil uitmaken, maar meer dat ik denk: wil ik mijn hele leven bij hem blijven? Is hij de ware? Wat zou er gebeuren als… Ik fantaseer soms wel eens hoe het zal zijn om een relatie te hebben met die andere jongen… Maar diep van binnen weet ik wel dat de eerste keren seks heel spannend zouden zijn, maar dat hij me uiteindelijk niet zo gelukkig kan maken als mijn vriend nu doet… Toch wordt ik elke keer echt gek als ik hem tegenkom…
Ik vertel echt alles aan mijn vriend, maar heb over deze jongen niets verteld tegen hem… Ik denk dat dat ook niet slim is, maar het voelt echt heel vervelend om iets achter te houden voor mijn vriend… Soms denk ik ook wel dat hij gewoon beter verdiend, niet zo’n meisje die zo’n slettenleven heeft gehad… Soms denk ik dat hij walgt van de gedachte dat hij niet mijn eerste was (ik wel de zijne)…
Pff ik maak het mezelf gewoon erg moeilijk haha, sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt…