Heej allemaal
Ik heb een paar maanden niet thuis gewoond maar bij mijn tante.
Nu ben ik sinds een maand weer thuis en ik voel me best rot. Ik mis mijn tante, ik mis mijn kamer bij mijn tante, mijn vrienden daar.
Nu ben ik weer bij mijn ouders maar ben totaal niet gelukkig. Mijn moeder en ik hebben steeds meer ruzie en ik erger mij gewoon aan haar manier van leven en hoe ze doet. Met mijn tante kon ik altijd lachen en met haar ging ik vaak gezellig naar buiten, terrasje pakken of gewoon samen boodschappen doen. Als ik aan mijn moeder vraag of ze iets leuks wil gaan doen krijg ik de wind van voren. Ze wilt niet uit huis voor geen enkele rede. Zelfs de boodschappen worden gedaan door m’n pa of mijn zus neemt boodschappen voor haar mee als ze op bezoek komt.
In dit huis zit ik elke keer weer binnen en ik word er zo gestoord van. De rede dat ik binnen blijf is omdat ik het gewoon zo saai vind in dit gat van een dorp (er wonen alleen maar oude mensen) en ik heb hier in de buurt helemaal geen vrienden en telkens als ik naar buiten ga krijg ik ruzie met mijn moeder want het liefste wilt zij gewoon dat ik net als haar 24/7 binnen zit en mezelf opsluit.
Wat ik ook heel erg vind aan weer thuis wonen is dat ik mijn vriend heel weinig zie. Hij woonde in dezelfde stad als mijn tante dus zagen we elkaar elke dag en kwam hij gezellig op bezoek. Nu komt ie alleen in het weekend en dan moet ie elke keer weer aanzien hoe ik en mijn moeder elkaar de tent uit schreeuwen omdat zei het weer is ergens niet mee eens is.
Mijn moeder maakt mij depressief, dit dorp maakt mij depressief, en dit hele huis maakt me depressief.
Ik wil heel graag op mezelf maar ik heb totaal geen inkomen. Ik wil gewoon weg uit deze negatieve sleur. Daarnaast heb ik ook last van een zware winterdepressie en sinds ik weer thuis woon is het dubbel zo erg geworden.
Iemand advies AUBBB?