Steeds onbewust online op msn?

Oke vage titel haha. Maar het zit dus zo, ik kan niet op offline staan op msn. Ja, het kan wel, dan staat er ook gewoon dat ik offline ben, maar dan ben ik gewoon wel online? Ik kreeg gisternacht een smsje dat ik online was en waarom ik niet reageerde, terwijl ik toen al sliep. En vannacht rond half 4 kreeg ik een krabbel (zag het vanmorgen) dat hij tegen mij praatte maar dat het niet aankwam? Dus toen was ik ook gewoon nog online, terwijl mijn laptop uitstond?

Dus, weet iemand wat ik eraan kan doen?

Als je laptop uit staat en je bent online, dan ben je waarschijnlijk op een andere computer aangemeld…

Ik weet dat je ergens kunt zien op welke locaties je bent aangemeld, maar ik kan het zo snel niet vinden :'D

Ehm, niemand weet mijn wachtwoord. En de enigste andere locatie die ik kan bedenken is bij mn vader. Alleen daar ben ik al 2 weken niet geweest? Iig bedankt! (:

Graag gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar hoe kun je zeker weten dat niemand je wachtwoord weet…?
Niet om je paranoide te maken ofzo :’)

Nou omdat mijn wachtwoord 11 letters lang is, en nou niet bepaald de makkelijkste haha :stuck_out_tongue:

alles valt te kraken!

meid dat zegt niks, tegenwoordig kun je wachtwoorden zo makkelijk kraken als je een beetje verstand hebt van de computer