steeds niks laten horen op de dag dat we zouden date

Ik spreek nu al een een maand ofzo met een best leuke jongen.
hij is heel geinteresserd, spreek hem elke dag en begint ook vaak de gesprekken enzoo.
twee weken geleden vroeg hij of ik op een zondag wilde date,
dat wilde ik wel, maar op de dag zelf hoorde ik niks meer van hem, heb eerlijk gezegt zelf ook niks gezegt omdat ik vond dat hij dat moest doen haha.
maar een dag later begon hij gewoon weer leuk te praten.
nu vroeg hij afgelopen week of ik zaterdag gisteren dus wat wilde doen,
ik wilde dat wel weer. en nu zei die de hele vrijdag niks meer, dus ik zei vrijdag avond maar als je morgen nog wat wilt doen moet je maar whatsappen toen hebben we ook nog heel even gepraat. gisteren heeft die de hele dag niks gezegt alleen snachts om vier uur iets van heee.

maar ik snap niet waar om die dat elke keer doet. als die niet met me wilt date moet hij het niet vragen en gewoon eerlijk zeggen. wat denken jullie wat het is? durft die niet of bedenkt die zich dan opeens?
zouden jullie het gewoon vragen waarom? of wat zouden jullie doen?

hmm… das wel raar…
Ik weet niet wat je moet doen eigenlijk…
sorry!

vraag hem waarom, het komt nogal ongeïnteresseerd over van zijn kant vind ik, maar jij zou ook het initiatief kunnen nemen om er over te beginnen.
of maak duidelijke afspraken over wat je gaat doen, als dat nog onduidelijk is is het makkelijker om er onderuit te komen.

maar dat is idd ook zo, gewoon echt een tijd afspreken hadden we niet gedaan
maar wel wat we zouden gaan doen(:
en had vrijdag wel gezegt van als je nog wat wilt doen moet je maar whatsappen
maar kan het idd wel vragen.
maar verder was die altijd wel geinteresseerd enzo en hij was meestal degene die gesprekken begint enzoo
zou ik het nu vragen of wachten tot hij weer x begint? ;x

ik zou het sws vragen als ik jou was. moet hij niet zo gek vinden als hij tog telkens niks van zich laat horen

Ik zou het gwn vragen, wrm vraag je me op date als je daarna niks meer van je laat horen? Dat kan echt niet hoor, …

Wat wilden jullie gaan doen dan? Als je bijvoorbeeld bij hem afspreekt, ga je gewoon naar hem toe. En anders idd duidelijk zeggen!

Ik zou zelf denken dat hij niet wilt afspreken, maar jongens hebben ook spanningen dus misschien durft hij het wel helemaal niet? Haha, nouja ik wens je veel succes!

hahajaa maar hij is steeds degene die het vraagt haha;p

misschien moet je wat duidelijker met hem praten. misschien bellen ipv whatsapp? duidelijkere afspraken maken? waarom zou je wachten tot dat hij weer wat laat horen dan gaat hij ook denken van: ik neem altijd initiatief nu mag zij.
want je komt over alsof hij altijd de gesprekken begint en de ideeen bedenkt.

jaa dat is eigenlijk wel een goeie!
maar zaterdagavond, had hij hoi gezegd heel laat vier uur snachts haha hij had vast drank op;p dus ik had zondag ook hoi gezegd. maar daar heeft die niks meer op gezegd ben bang dat ik euhm gekwetst heb;x
zou ik nu nog een keer wat sturen of het even zo laten?
en wat moet ik anders sturen?

^ Berichtje sturen met de vraag van heey wanneer gaan we nou echt een keer daten? o.i.d en inderdaad maak echte afspraken, dus niet van we gaan zondag wat leuks doen maar ook echt hoelaat waar hoe wat wie etc. Succes

hmm. herkenbaar. dit heb ik dus bijna altijd. snap nog steeds niet waarom ze dat doen, dus als je gaat vragen waarom; ik ben benieuwd. ahahahah

ben bang dat als ik wat zeg hij me negeerd haha;s

Nou dan is het antwoord duidelijk, en als hij daarna weer gewoon iets van heee zegt. Moet je het gewoon weer vragen. Het is wel raar dat die op de dag zelf niks zegt. Misschien is er wel een logische verklaring voor! (: Gewoon gaan vragen!

Jaa bedankt voor jullie reacties allemaal! Ga het gewoon zeggen dat ik het raar vindt hahah. Van ons allebei;b

ahaha, ik heb ook een keer gezegt dat ik t raar vond, en toen antwoordde hij niet meer… maargoed, dat was toch een sukkel achteraf. :’)

haha nou het is alweer goed denkik;p
heb vandaag hoi gezegd en hij antwoorde best snel terug ;p
en hij vroeg al heel snel of ik vrijdag of zaterdag
ook uitga waar hij heen gaat haha.
heb daarna nog wel even gezegd dat we allebei niet wies
waren dat we allebei niks lieten horen en hij vond het ook wel raar hahah.

Maar jíj bent niet degene die niks zegt, dat is hij!

Volgens mij is hij gewoon vet verlegen/ durft hij niet.

Want, hij durft het wel te vragen, alleen hij spreekt niet werkelijk een tijd/plaats met je af. En op het moment dat de dag van jullie vage afspraak is aangebroken krabbelt hij terug omdat hij niet meer durft. Omdat het dan te dichtbij komt, of de realiteit wordt… ofzoiets.

Ik vrees dat je zelf maar wat meer initiatief moet nemen. ; ) succes