steeds meer reclame ?

Mij valt het bijna niet meer op :’) maar zonder reclame geen girlscene dus tja.

Adblock <3

oke, ik ben er achter gekomen hoe ik de virus scanner uit moet zetten, nu addblocker downloaden :slightly_smiling_face: en btw. de sbs6 reclame is vandaag nog niet in mn beeld geweest :slightly_smiling_face:

Hahaha, Ik ook. Ik word er echt gek van. :confused:

ik krijg het elke keer en dan als ik de pagina wilt gaan laden krijg ik opeens fout melding te zien.

nou meiden, die add blocker werkt echt heel goed! heb net weer gefixt dat mijn virus scanner het weer doet, en alles werkt weer zoals altijd :slightly_smiling_face:

Same hier. >:grinning:

telkens als die reclame over dat puzzelspel komt crasht mijn laptop en moet ik hem opnieuw met internet verbinden.
dat heb ik echt nooit met andere dingen dus het ligt niet aan mijn laptop

Zelfs met de adblocker ingeschakeld kwam die mij net tevoorschijn. Alhoewel die nu wél weg is ineens :hammer:

Ja adblock kan niet alles tegenhouden helaas, maar geen reclames meer op YT en reclame pop-ups is toch fijn :stuck_out_tongue:

Ik heb ook addblock erop zitten, komt er steeds reclame tevoorschijn over Billy condooms ofzo??? Wtf

Zou ook aan je computer kunnen liggen door een virus oid(ik heb ook adblock en heb verder geen last meer van reclame hier)

Ik vind dat er op elke site steeds meer reclame komt… Maar ik ben dan weer te lui om adblock te installeren.

Ik ben de definitie van lui maar het is echt naar de site gaan klikken en klaar