steeds meer reclame ?

hoi meiden.

ben ik de enige die steeds meer reclame krijgt op deze site ? als ik bijv. op de home pagina ben, en een blog van girlscene zelf lees dan komt er onder een reclame van een espresso (?) en als ik hier op het forum ben dan komt er steeds vanaf onderuit mijn beeld een sbs 6 (?) reclame.

ik vind dit heel vervelend, en hoop dat girlscene er iets aan kan doen.

sorry als ik me aanstel, of als hier al een topic over is, ik vind het gewoon vervelend

ad blocker

helaas laat mijn virus scanner dat niet toe… en die kan ik dus ook niet uit zetten…

Daar verdient Girlscene geld mee dus dat gaan ze vast niet weghalen.

Welke virusscanner heb je dat je geen adblock kunt gebruiken?

McAfee oid ? ik probeer hem dan te downloaden, maar het word steeds afgebroken

Hm dan valt er weinig aan te doen denk ik. Zonder adblock heb je nou eenmaal ads helaas.

Eentje is echt erg, dan komen er gewoon schoenen door je hele beeld gevlogen :’)

Af en toe is niet zo erg, maar die SBS6 reclame komt elke keer als ik de pagina refresh… :flushed:

Ze worden wel erger ja, reclames opzich vind ik niet erg, Girlscene moet er natuurlijk wel geld aan verdienen. Maar wat ik juist erg vind zijn die reclames die overal door mn beeld heengaan of een reclamefilmpje wat uit zichzelf aangaat enzovoorts.
Als de reclames nou gewoon keuring in een vierkantje op hun plaats blijven, dán heb ik er geen probleem mee.

Ik zou je graag willen helpen met je ad blocker en virus scanner maar dat kan ik niet vanaf hier helaas haha

Neem een adblock inderdaad! Verder komt het draaiende houden van de site met een prijskaartje, dus zonder advertenties geen forum. Maar die vliegende shit is irritant inderdaad, dus adblock is je best friend. Kijk anders of je je scanner even uit kan schakelen zodat je een blocker kan downloaden?

ik schrok me vanmiddag rot omdat er opeens een sbs6 reclame door het beeld vloog

Die ibiza reclame is inderdaad heel irritant.

Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen nog nooit van een Adblocker hebben gehoord. Van die mensen die eigenlijk niet meer op hun computer doen dan een beetje facebooken en mail checken. Maar dan nog, adblock is geweldig.

Al heb ik tegenwoordig wel steeds vaker dat er reclames doorheen glippen.

Ik heb adblocker nu ook.

Ad Blocker is mijn liefde

ik had eerst ik werd er gestoord er van, :flushed: later pas heb ad blocker ondekt ik dacht dit is heaven geen reclame meer heerlijk…

haven?