steeds meer pijn.

Ik heb nu ongeveer 7 maanden met mijn vriend.
Toen we begonnen aan seks waren er geen problemen, ik had geen pijn en had er ook plezier in.
Maar sinds 2 maanden begint het steeds meer pijn te doen. Ik kan het geen 5 minuten volhouden of ik wil stoppen omdat het echt een vervelend gevoel geeft, het doet niet echt pijn maar het is een heel vervelend gevoel. Ik ontspan me helemaal maar als we even bezig zijn span ik me onbewust aan en begint het pijn te doen. Gelukkig vind mijn vriend het geen probleem maar dit kan natuurlijk niet voor altijd goed gaan.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
alvast bedankt (:

Ik heb werkelijk geen idee dus zie dit maar als een upje. :flushed:

Ik heb hier ook geen verstand van. ik zou voorstellen het eens op medischforum te proberen of naar de huisarts te gaan.

Wat voor pijn is het precies?
Want ik heb wel dat het nu (na 2 maanden echt seks hebben) soms vervelend voelt, alsof er een bobbeltje ofzo zit, ik weet niet precies. Zijn er achter gekomen dat ik niet ‘nat’ genoeg ben, omdat ik na 2 maanden de dingen die hij eerst deed niet meer spannend genoeg vind. Dus nu proberen we gewoon nieuwe dingen, maar ik weet niet of dit bij jou ook zo is natuurlijk.

Het doet niet echt pijn maar het is een vervelend gevoel. Alsof het gaat schuren of dat er iets in de weg zit ofzo. Het kan inderdaad zijn dat ik niet nat genoeg ben dus misschien idd andere dingen proberen

ja miss ben je niet nat genoeg, dus dan glijmiddel gebruiken. maar kan het niet zijn dat je een schimmelinfectie oid hebt? ik heb ook zoiets gehad en op een gegeven moment heb ik een uitstrijkje laten maken omdat ik ook begon de bloeden na seks of de dag erna.

het bleek dat ik een bacterie (gardnerella) en een schimmelinfectie had zonder verdere klachten dan alleen pijn bij seks en 3x bloeden. dus als je last blijft houden is het miss een idee om het met je huisartst bespreken. na de behandeling heb ik nergens meer last van!

Als ik dat voel dan ben ik te droog of ik krijg blaasontsteking.

Ik denk dat je het voorspel de volgende keer veel en veel langer moet laten duren. De meeste jongens willen gelijk al … maar jij (en alle meisjes) doen er sowieso langer over om ‘nat’ te worden… (Ik had eerst ook regelmatig pijn na de seks). En langer voorspel helpt ! :grinning: x