Steeds meer alto's?

Beetje dom vraagje o.o
Maar is het iemand hier opgevallen dat er steeds meer alternatieve mensen rondlopen ( Gothic, Skaters, Punkers, Emo, Scene en alles in de combinatie daarvan )?
Want ik liep net in de stad. En ik zag het zo’n beetje om de 10 meter. En onze school telt er al rond de 30. ( We hebben een vrij kleine school )
Dus vroeg me af of t alleen aan deze regio ligt ( 't Gooi ) Of gewoon aan Nederland? :stuck_out_tongue:

Vooral kinderen die nog op de basisschool zitten, en bruggers, valt mij op.

Het is mij niet opgevallen.

Het zou wel kunnen. Ik let er niet heel erg op, moet ik eerlijk zeggen xD

Volgens mij is dat allang weer voorbij?

Soms zie ik weleens iemand met een overzeas broek lopen en dan moet ik altijd even grinniken :'3

Valt mij totaal niet op eigenlijk. Volgens mij wordt dat eigenlijk altijd wel gedacht, net zoals een tijdje geleden toen het hip was om ‘emo’ te zijn

bij ons is er ook een groep rond de 20/30 denk ik,maar bij ons zitten er ongeveer 1000 kinderen op school dus dat is best weinig dan :stuck_out_tongue:

Hier is het juist heel erg minder geworden! Ongeveer 2/3 jaar geleden barstte het hier van de goth’s/ emo’s/ scene’s.
Nu is iedereen juist meer van de beige tinten.

Ohja, wel veel mensen hier gaan nu richting de grunge/indie/rock!

Niet iedereen met Vans aan is tegenwoordig een ‘alto’ he? :'3

Alto’s zijn nagenoeg uitgestorven.

Tegenwoordig heb je bijna alleen nog emo’s 8’)

Tis maar waar je op let xD Maar alto ben je al snel als je maar wat anders ben dan standaard ben je al alto las ik ergens :stuck_out_tongue:

Mwa, er zitten er denk ik een stuk of 20 ‘emo’s’ bij mij op school.
Grappig om te zien. De hele tijd met hun haar zwieren en altijd maar roken.

Volgens mij zijn het steeds minder mensen. En mensen die iets zwarts dragen of Vans zijn niet gelijk alto…

-

+1

wel veel ja, maargoed ik reis ook elke dag met de tram door denhaag en daar is het best wel alternatiev-ig :sunglasses:

+640