Steeds maar aan hem blijven denken

Ik heb een jaar geleden bijna wat met een jongen gehad, ik vond hem echt heel erg leuk maar hij dumpte me toen hij dronken was. Ik was best wel verdrietig maar kwam er wel overheen want we kenden elkaar nog niet zo lang. Toen een paar weken later begon hij weer steeds tegen me aan te praten en vroeg of ik weer eens wat af wilde spreken. Ik dacht er een dagje over na en zei dat ik wel wilde, maar wel rustig aan enzo. Hij zei toen: ja nou ik heb er ook nog eens over nagedacht, en laten we het toch maar niet doen.

Nou oke mij best als jij dat wil dacht ik, maar nu zit hij steeds als ik hem tegen kom in de kroeg heel erg naar mij te staren en probeert hij steeds weer contact te zoeken. Hij wil het graag goed maken maar ik ben gewoon heel erg gekwetst door hem (jaja mijn ego kan niet zoveel hebben) en negeer hem liever. Maar op een een of andere manier kan ik toch niet stoppen met aan hem te denken.

Ik denk er over na om misschien hem eens aan te spreken om te praten wat mij nou dwars zit en waarom ik het niet goed wil maken. Maar ik wil niet dat een van ons hoop krijgt ofzo :stuck_out_tongue: Zal ik dit doen of moet ik het maar gewoon laten rusten, hem naar me laten staren en zelf hopen er overheen te komen? Ik weet zeker dat het nooit tussen ons gaat werken maar toch blijven die gevoelens er en ik dacht misschien helpt het als ik hem vertel wat me dwars zit want ik ben niet echt het meisje dat graag ruzie heeft ofzo.

beetje vaag verhaal misschien, maar wat zal ik doen? ik word echt gek van mezelf dat ik nu nog steeds aan hem denk.

Hm ik vraag me af of het je helpt er met hem over te praten. Dat is net als met iets waar je je zorgen over maakt; hoe meer aandacht je er aan besteedt, des te erger het wordt. Ik denk dat je beter kunt proberen er overheen te komen en het gewoon te laten rusten. Die jongen komt niet bepaald leuk over op mij dus laat hem lekker :slightly_smiling_face:!

Als eerste,
what the fuck hoe komt het dat ik jou nog nooit heb gezien terwijl je MEGA veel berichten hebt gepost :’)?

En verder zou ik gewoon met hem gaan praten. Dat lucht op en je kunt je verhaal kwijt aan 'm. Zo sluit je het af en heb je waarschijnlijk meer rust in je hoofd

Laat hem je verdient niet om steeds gedumpt te worden.
hij is het gewoon niet eens waard.

dat dacht ik ook :’)

@Blacksmoke jaaa dat is een foutje haha. weet ook niet hoe dat komt iedereen vraagt er naar! ben nog niet zo lang actief op dit forum.

bedankt voor jullie reacties alvast :slightly_smiling_face: waarom kan je hersenen niet gewoon uitzetten grrrrrrrhnggg.

ik zou het echt niet doen

@Thisbe: Haha ik dacht al wtf :’) Dat kan niet. Ben al sinds 2007 lid en heb nog lang niet zoveel berichten haha ;'p

Ontopic: Ik zou hem wel vertellen waarom hij jou heeft gekwetst en waarom je het niet goed wilt maken. Meestal kun je het dan voor jezelf beter ‘‘verwerken’’ en lucht het vaak op. Want echt leuk heeft hij je niet behandeldt.

Wow, ik ook :'D

Maar ik heb het ook. Hij wisselt de heletijd. Dan zoekt hij ruzie en dan doet hij weer lief. Ik weet het eigelijk ook niet meer. Maar ik heb al zijn slechte punten opgeschreven. Ga na wat hij met je heeft gedaan. Het werkt echt goed! Ik kan nu eindelijk weer een beetje na jongens kijken zonder dat ik ze met hem vergelijk.

Ik zou op hem afstappen en vragen waarom hij zich nog steeds zo gedraagt als hij jou toch niet wil.