Steeds hetzelfde & Coming to Holland

Vinden jullie dat ook zo irritant, dan ben je bijv. Coming to Holland aan het kijken. Dan komt er steeds dat van waar die vandaan komen enzo. Als je het toch volgt dan weet je het toch al.
Denken jullie trouwens dat het echte prinsen zijn? Ik denk t niet, anders zou dat toch wel wereldnieuws zijn, 3prinsen die in Nederland hun vrouw komen zoeken.

haha nederland mocht het niet weten, dan is het niet zo gek dat ze het niet zeggen he
ik kijk het ook, maar vind het ook redelijk irritant ja xD

nee maar ik bedoel dat is volgens mij vorige zomer opgenomen.
nu is t toch bekend…

Die ene prins komt toch uit Italië?
ik dacht altijd dat italië een republiek was :’)

volgens mij klopt niks van dat programma.
alles voor kijkcijfers$$$

Het kan me weinig schelen of het echt is of niet (mensen hier leven ook mee me The Hills, en dat is nep als nep kan zijn), ik vind het hilarisch.

jammer voor jou maar ze bestaan allemaal.

Idd het is echt grappig. Mensen moeten ff ergens anders chagerijnig gaan doen, als je het zo’n stom programma vind, dan kijk je het toch niet?!

ja dat zal dan wel ö
maar op internet kun je niks van hun vinden…

Dat heet nou tv. Denk jij dat (vooral zo’n dude uit een inheemse stam) echte prinsen helemaal naar het kneuterige Nederland komen om daar een vriendin te zoeken terwijl ze in hun eigen land iedereen kunnen krijgen?
Eh, ain’t gonna happen sista!

daar gaat het toch juist om? dat ze hier iemand vinden die hun willen om wie ze zijn en niet om hun status

Het blijft leuk , ookal is het nep.

die livio is geen prins maar van adel ofzo :stuck_out_tongue:

ja klopt xD
hij is gewoon van adel… stamt af van de vroegere koninklijke familie ofzo
maar ik volg het ook, leuk programma maar idd die stukken tussendoor van waar ze vandaan komen zijn steeds hetzelfde en wel een beetje irritant -.-