Steeds heftiger?

Ik weet niet of dit topic hier goed zit, maar goed.
Ik ben sinds twee maanden regelmatig ongesteld. Maar sinds ik regelmatig ben bloed ik ontzettend heftig. Zelfs een nachtverband houd het niet, en lek ik door. Terwijl ik daarvoor altijd twee dagen een klein beetje bloed verloor en het toen over was. Ook tijdens mijn menstruatie van deze maand was het raar. De eerste dag had ik bijna niks verloren, de tweede dag iets meer, en nu op de derde dag moet ik om het uur iets nieuws in mijn onderbroek doen, wil ik niet doorlekken.
Is dit normaal? :pensive:

Algemeen Menstruatie topic?
Als die er is :’)

Ja dat is normaal hoor, de een heeft het erger dan de ander. Je zou kunnen overwegen om aan de pil te gaan? Dan wordt het minder heftig.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7898078

Oh sorry, haha, die heb ik niet gezien. Ik ben bang, als ik aan de pil ga, enorm veel puistjes krijg, aangezien ik er nu echt bijna nooit eentje heb…

^De pil Diane, werkt juist tegen puistjes.

Ik had ook zo goed als nooit last van puistjes en ik heb er ook niet extra gekregen sinds ik aan de pil zit, en dat zit ik ondertussen al 4 jaar.
En de Diane pil raden ze toch aan als je veel last hebt van acne, toch niet als je bang bent om door de pil meer puisten te krijgen?

Grote menstruatie topic.