Stedentripje in de kerstvakantie!

Hee,
Ik wil met mijn gezin een stedentripje doen in de kerstvakantie.
Waarschijnlijk tussen kerst en oud&nieuw in. Iemand tips? Het liefst gewoon in Europa en het mag ook met het vliegtuig.
Liefs

up

dutis wel een heel brede vraag… wat vind jij/ je familie leuk?

Ik zou trouwens rond de middelandse zee gaan zitten… is waarschijnlijk minder koud…

Londen lijkt me wel leuk met kerst.

Ik ben vorig jaar in de kerstvakantie 3 dagen naar Parijs toegeweest… dat was echt leuk. er lag toen ook sneeuw en alles :slightly_smiling_face: (en je kunt een dagje naar Disneyland!)

Londen lijkt me inderdaad erg leuk!
Parijs ben ik al een aantal keer geweest, maar is ook leuk.
Iemand anders nog tips?

Berlijn lijkt me ook leuk! Of barcelona, sevilla of madrid.

Londen is mooi met kerst!

Londen is prachtig met kerst! was ik vorig jaar geweest, erg leuk :slightly_smiling_face:

Ik was vorig jaar in Londen met de kerst, erg leuk maar wel SUPER druk. Ik zou dus een paar dagen naar de zon gaan, Canarische eilanden ofzo, als je binnen Europa wilt blijven.

Canarische eilanden lijkt me niet een goed idee. Het is daar waarschijnlijk rond de 22 graden, wat me net iets te koud lijkt voor een zonvakantie. En het is denk ik iets over het budget heen.

londen aaaaaaaaw yeah.
wenen is ook erg leuk, echt!

ik zou voor barcelona gaan : D
Ben er een paar weken geleden geweest, zo leuk!

Parijs is zo mooi, leuk en gezellig rond kerstmis <3 Maakt toch niks uit dat je er al geweest bent, ik ben er al wel 20x geweest maar ik ga lekker nog een keer haha!

Anders misschien iets in Duitsland? Trekt mij persoonlijk helemaal niet, maar die kerstmarkten schijnen leuk te zijn!

Londen, Parijs, Barcelona, Madrid

dankjewel voor alle tips! Kan ik zeker iets mee.

Ik zit zelf nu te denken aan Kopenhagen. Iemand ervaringen hiermee?

Jaaaaa Kopenhagen is echt heel leuk! Goh die had ik moeten noemen haha :grin:
Ik ben zelf in april geweest, maar rond kerstmis lijkt me dat echt leuk!

Ja, mijn vriend woont in Kopenhagen, en ik ga er eind december weer naartoe om hem op te zoeken. Ik vind het echt een geweldige stad, heel sfeervol, goede shopgelegenheid en met kerstmis is het ook echt prachtig.
Ga ook vooral naar Tivoli ( http://www.tivoli.dk/ )! Dat is, meen ik, het oudste pretpark ter wereld en echt heel mooi, zeker met kerst!