Stedentrip met vriend

Goeiemiddag! Mijn vriend word binnenkort jarig, om dit te vieren leek het mij dus erg leuk om een stedentrip voor één a twee dagen te boeken! Alleeeeen, welke Europese steden zijn leuk voor zoiets? We zijn allebei erg avontuurlijk en Londen leek mij dus wel een leuk plan. Help! Haha

Want, heeft iemand hier ervaring mee? Hoeveel ben je ongeveer kwijt? En het belangrijkste van alles, welke steden zijn hiervoor prima geschikt?

Parijs, Zurich en Antwerpen zijn mijn favorieten! Het is (vind ik) wel duur, maar ik weet niet wat je budget is? Zo’n Stayokay hostel is wel een goedkope slaapplek, en anders moet je even op zoek naar een leuk hotelletje. Er zijn genoeg sites op internet te vinden, en volgens mij was er vorige week ook een artikeltje over hier op Girlscene? Heeel veel kijken en vergelijken! Succes! :wink:

wij zijn vorig jaar naar Milaan geweest, en dat is best prijzig. straks bij kerst gaan we 4 dagen naar Parijs en daar waren we voor de trein 50 euro p.p kwijt en voor het hotel 300 in totaal…

Parijs!
Maar ook: Londen, Antwerpen, Berlijn

Parijs of Londen… daar zou ik heen gaan… al lijkt Antwerpen me inderdaad ook wel leuk… :slightly_smiling_face:

Londen, Parijs.
Barcelona is ook heel erg mooi maar dan zou ik wel 2 dagen doen (ik ben 1 dag geweest en dat was toch wel kort).
En Rome is ook heel erg mooi, alleen daarvoor is 1 dagje ook wel erg weinig.