Steden met kerst.

Hallo!

Ik wil dit jaar graag kerst ergens anders vieren, samen met mijn vriend. Dit zijn de enige dagen dat we allebei vrij zijn en we echt even van elkaar kunnen genieten, dus onze families zeggen dat we eigenlijk gewoon samen een leuke stad op moeten zoeken.

Nu heb ik wat zitten googlen, maar ik vind eigenlijk alleen maar steden waar veel te doen is in de dagen voor en na kerst, maar niet tijdens deze dagen zelf.

Weet iemand hier leuke steden waar ook met kerst veel te doen is? (:

Alvast bedankt!

aaaw leuk! Een kerstmarkt in Aken of in Keulen is ook altijd leuk :grinning:

Inderdaad kerstmarkt Duitsland !

En dat is gewoon op allebei de kerstdagen? :slightly_smiling_face:

Ik weet niet wat het dichtste bij jou in de buurt ligt dus ik zou hier even op kijken :slightly_smiling_face:
http://www.kerstmarkten.nl/

Dankjewel! Helaas is het meeste voor of na kerst… :frowning_face:

Kerstmarkten zijn erg leuk! Maar die zijn van 23 november t/m 23 december, dus niet met Kerst zelf…
Ik denk dat er vooral vooraf veel te doen is.

Helaas kunnen mijn vriend en ik voor kerst geen vrij krijgen… Wij zijn echt alleen de kerstdagen zelf vrij.

Upp!

Daar heb ik ook voor gekeken maar alles is zoooo duur! >.<

Volgens mij is 2e kerst in Antwerpen wel wat te doen… Ik dacht dat de winkels dan ook open waren…
Sowieso zal er op 2e kerstdag wel wat meer te doen zijn dan op eerste kerstdag.

Misschien is Londen of Parijs een idee? (daar was ik voor aan het kijken). En dan zou je gewoon door de stad kunnen lopen overdag en 's avonds lekker uit eten gaan (wel optijd reserveren).

Kun je 24 december al gaan? In landen als de UK is dat ook best wel een big happening. De meeste grotere steden hebben wel een hoop te doen met kerst, bijv. http://www.timeout.com/london/christmas

We zouden 24 december wel kunnen gaan ja, maar wel pas 's avonds.

Londen is inderdaad heel mooi met kerst (wel rekening houden dan met het feit dat er op Christmas Day geen openbaar vervoer is in Londen).

In Londen(en de rest van Engeland) begint op Boxing Day(2e kerstdag hier) de grote uitverkoop…

Parijs! Daar is ook vrij veel te doen met kerst.

Keulen!

Op travelbird hebben ze leuke acties voor kerstmarkten!