Stay-ups.

Dag lieve mensen (:

ik zit te twijfelen of ik van die stay-up kousen moet kopen (van die panty’s die maar tot aan het midden van je bovenbeen gaan), ik ben namelijk 16 en ik weet niet of ik daarvoor te jong ben of niet. Ik wou ze namelijk kopen omdat mijn vriend en ik binnenkort alweer een paar maanden samen zijn.

Dus nu de vraag!
Heeft een van jullie ook van die kousen en hoe oud zijn jullie? (:

xxx.

Ik heb ze niet, maar ik vind ze wel leuk en ik denk dat je vriendje het ook leuk gaat vinden. En je bent er niet te jong voor hoor!

Ik vind het niet te jong! Denk idd dat je vriendje het ook leuk zal vinden. :grinning:

ik wil dat stiekem ook graag, maar mijn vriendje lacht me denk ik vierkant uit haha.

thanks iedereen :grinning: dit doet me echt goed ;d
haha ik weet wel zeker dat hij het leuk zal vinden xd

alleen nog een vraagje: we zijn as dinsdag pas 2 maanden bij elkaar, te snel? al zo’n soort ondergoed? of kan dat gewoon, ik voel me gewoon op mijn gemak bij hem, dus ik zou het wel durven, maar is dat niet raar? just wondering (:

Ik heb ze :slightly_smiling_face: ze zijn heel handig :slightly_smiling_face: In de kruidvat hebben ze er trouwens hele goede van het merk anna rolfi! met een kanten boord

haha, aawgh :") hoezo zou hij je uitlachen? is toch mooi ? :stuck_out_tongue:

Tuurlijk is het niet raar, je vriendje zal het eerder heel sexy vinden. En delight, ik denk écht niet dat je vriendje je uit gaat lachen. Die vinden het alleen maar spannend. :stuck_out_tongue:

Je vriend zal het heel leuk vinden inderdaad. Ik heb ze niet, ik ben 20. Ik zou zoiets kopen voor toen ik nog met mijn ex was :stuck_out_tongue: Bummer voor hem, haha!

Ik vraag me wel af, als je pas een paar maand samen bent, of het daar niet te vroeg voor is, dan is eigenlijk alles toch nog heel spannend? Kun je het (wat ik zou doen) beter later doen, als alles wat normaler wordt, om er af en toe weer meer spanning in te brengen.

Dit dacht ik dus ook, dat ik daar miss beter mee kon wachten. Want al zeg ik zelf, het gaat al erg snel tussen ons, if you know what I mean :") Dat geeft niet, want alles voelt goed, alles is fijn en ik voel me er zeker over. Maar ik ben dus ook bang dat als ik dan nu al dit soort dingen ga doen, dat later de spanning er vanaf is.

Dus ik worstel een beetje met de gedachte van, we hebben (ik ga het gewoon zeggen :stuck_out_tongue:) al alles gedaan, dus waarom zou dit niet kunnen?
Aan de andere kant, kan je juist daarom niet iets speciaals bewaren? (niet dat dat andere niet speciaal was :stuck_out_tongue:)

Zo, einde preek haha.

Ik zou nog wachten, als je nu al met zulke dingen komt is over 2 maanden al je inspiratie op en kun je helemaal niets origineels meer doen.

Ja en omdat je nu alles al gedaan hebt, en dan de andere speciale dingen ook meteen doet, wat is er dan voor later nog over? Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar je moet het even van 2 kanten bekijken, zodat je wel dingen voor later over houdt om het af en toe speciaal weer te maken als het eventjes gewoon wordt, want wat doe je als je een jaar hebt, of 2 jaar, of 4 jaar :stuck_out_tongue:

Ik heb nu 8 maanden met mijn vriend en ik denk dat ik die dingen ook na 2 maanden voor het eerst aantrok. Hij vond en vindt ze nog steeds hartstikke leuk! (En nou ja, met leuk bedoel ik sexy) Jongens gaan dat ondergoed echt nooit saai vinden, geloof me.
Ik ben trouwens 15 en ik loop zo met gemak de V&D in voor een paar van die dingen. De verkoopster gaat ze je echt niet weigeren hoor. Er staat geen leeftijdslimiet op die dingen :wink:

(En ondanks dat mijn vriend en ik ook al alles vrij snel hadden gedaan, is de seks na 8 maanden nog steeds geweldig)

Goh…Het is ergens wel sexy maar je doet 'm meer plezier met 'n leuk setje dan een stel kousen, denk ik dan. Maar ik vind het wel kunnen voor jouw leeftijd.

zoiezo doen…

dragen jullie ze ook gewoon zegmaar, zonder je vriend om het zo te zeggen? want ik heb ze ook alleen nu liggen ze maar in me kast te verstoffen en wil ze eigenlijk ook wel gewoon aan alleen vraag me af waarbij

een vriendin van mij had ze een keer gewoon naar school aan. en dan een kort zomer shortje (dit was vorige maand dus gewoon in de winter) dus je zag ook nog een beetje bloot been. Daaronder had ze ook nog eens pumps aan. Ze werd heel erg nagekeken door iedereen en eerlijk gezegd vond ik het er ook een beetje hoerig uitzien. Maar misschien als je het goed kan combineren? :slightly_smiling_face:

na 6 jaar ook niet schat :slightly_smiling_face:

Ik wil dit ook gaan doen, want ik ga binnen kort een weekend weg met mijn vriend (dan zitten we op 8 maanden). Maar hoe doen jullie dat? Gaan jullie dan vlak voor het moment dat je hem ermee verrast die dingen aandoen, en verder alleen een kort rokje of jurkje, dus dan ga je ineens naar de wc ofzo om je om te kleden, of doe je het gewoon van tevoren onder je kleren aan of iets?

Ik denk namelijk dat als ik zeg maar voor dat het bed tijd is me om ga kleden, dat ik er zelf helemaal zenuwachtig van wordt…

Sorry, ben niet zo goed in formuleren vandaag…

Ben zelf 15 maar vind mezelf veeelste jong voor die dingen.
Vind het meer voor volwassen koppels of getrouwde koppels die hun relatie spannend willen houden. Je bent ook vrij jong.

Wat grappig, ik zat er ook aan te denken.
Het lijkt me best grappig, maar zit dat niet echt super vervelend?
Blijven die dingen wel echt omhoog?

Ik vind het overigens niet echt iets speciaal voor seks oid, daar zijn ze niet voor gemaakt ook. Ik zou ze dan kopen omdat je dan mn panty niet in mn taille ziet zitten als ik een jurkje aan heb.