Stay-ups die niet omhoog willen blijven

Hoi iedereen!
Ik heb onlangs stay-up kousen gekocht, maar het blijkt dat deze geen siliconen randje hebben zoals werd beschreven en ze glijden dus naar beneden. Ik heb ze al gedragen, dus ik kan ze niet meer terugsturen. Ik vind het jammer om ze meteen weg te doen.

Ik heb op internet gezocht naar siliconentape voor kleding die ik er zelf op kan doen maar ik kan geen transparante tape vinden (normaal zou het siliconen randje aan de binnenkant van de kanten bovenrand zitten, dus ik zou het graag transparant willen hebben). Ik heb dubbelzijdige fashiontape gezien op Amazon enzo maar ik wil graag de optie hebben om de kousen te verstellen (en ik heb gelezen dat het pijnlijk kan zijn om de tape van je huid te trekken).

Ik kwam wel een artikel tegen van “Compo-Sil”, een siliconen manufacturer, met een plaatje van een rol transparante siliconentape speciaal voor kleding. Precies wat ik nodig heb! Maar er staat nergens bij hoe ik het kan kopen. Ik denk dat hun producten alleen te koop zijn voor bedrijven, en niet als individueel persoon voor een enkel kledingstukje.

Dus, mijn vraag… Weet iemand een manier om stay-ups niet naar beneden te laten glijden?

ik kan zelf niets anders bedenken dan met jarretels. ik denk niet dat zo’n tape goed blijft zitten op zo’n dunne stof.

Geen idee of het werkt hoor, denk het niet. Maar ik heb wel eens een filmpje gezien van 5 minute hacks en die doen dan met een lijmpistool een randje lijm op een BH zodat deze niet afzakt. Misschien eens proberen met een paar oude sokken oid?

Je hebt waarschijnlijk stockings gekocht. Stay ups hebben normaal gesproken een plakrandje, maar ze worden vaak met elkaar verward…

Is het niet een idee om een jarretelband te kopen? Bij de H&M hoeven die niet duur te zijn. Ik denk dat het op andere manieren lastig wordt, zeker als je ze vaker aan wil doen.

wat heb je tegen panty’s? ken je de seamless niet zalige om te dragen…

Ik heb het geprobeerd met een lapje stof maar het blijft jammer genoeg niet aan mijn huid plakken. Toch bedankt!

Op de verpakking staat stay-ups dus ik denk dat het of een productiefoutje is of ze hebben een verkeerd product erin gedaan :sweat_smile: Ik ga zeker kijken naar jarretels!