Stay in my Life..?

lieve Girlsceners,

ik heb jullie hulp echt nodig, het gaat over de situatie waar ik en mijn vriend nu in zitten.

mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet op de dansschool,daar had hij al 2 andere danspartners want hij danst hoger dan ik, topklasse
het probleem is dat we elkaar haast niet meer zien,we appen elkaar niet meer en als we dat een keer doen dan is het niet echt alsof we een stel zijn,ook bij dansen niet, we knuffelen of zoenen daar niet meer.
ik weet dat hij heel druk is met school,hij doet eindexamen dit jaar, het is nu al 2 weken geleden dat we echt als een stelletje samen waren. ik zit hier heel erg mee,maar ik wee niet hoe ik het moet brengen…

soms twijfel ik of hij nog wel samen wil zijn, in de meivakantie zouden we veel tijd met elkaar gaan doorbrengen,nu vertelt hij opeens dat vriendn van zijn ouders die hele week bij hun komen logeren,waardoor we elkaar niet kunnen zien.

gister met dansen vroeh hij wel mijn 2 beste vriendinnen ten dans,maar mij niet. en tijdens de dansavond toen we dicht bij elkaar stonen,negeerdn we elkaar haast. ook kwam hij opeens met dat zijn ouders vaak gaan reizen,waardoor hij de komende weken miss. niet met mij kan dansen maar wel met zijn andere danspartners (andere tijden,maar wel zelfde dag)

wat moet ik hier nou mee, is dit nou normaal?
hoe kan ik hem duidelijk maken that im not amused…
ik hou zielsveel van de jongen en ik dacht dat het wederzijds was,maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen :sob::muscle:

sorry voor dit lange verhaal,maar toch bedankt voor het lezen!

Ik begrijp dat hij je aan het twijfelen brengt. Heb je het er met hem over gehad?

Ik vind het niet echt normaal klinken eerlijk gezegd. Natuurlijk kan iemand het druk hebben, er kan altijd wat tussenkomen als je afgesproken hebt, daar is niks mis mee maar dat jullie elkaar negeren en dat het niet voelt alsof jullie een stel zijn klinkt niet echt goed.
Ga anders een keer met hem praten, gewoon een goed serieus gesprek.
Kijk hoe hij er in staat, misschien heeft hij helemaal niet door dat hij zo doet.
Als jij hem daar niet op wijst kan hij er weinig aan doen. Na dat gesprek kun je altijd kijken wat je er uit komt, en wat je ermee kan gaan doen.

nee,ik wil het niet kwetsend brengen,ik kan namelijk soms nogal bot doen,en de komende weken zien we elkaar niet in real life,wegens examen dus moet het via telefoon of app

btw. gisteren waren we ook 3 maanden officieel samen en ook daar is niks over gezegd

je hebt gelijk, het is ook niet de eerste keer dat er wat tussen een afspraak komt,maar nu gaat het echt te ver. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

zo te zien heeft hij niet meer zoveel interesse in je…
wat Amore al zegt ga een keer een goed gesprek met hem beginnen, dat je het niet meer leuk vind zo, en dat je wil dat hij meer tijd voor je vrij maakt…

Ik denk dat het echt beter is als je hte er met hem over hebt.

hoe oud zijn jullie?

Als ik het allemaal goed begrijp is hij niet van plan om een gesprek te beginnen dus het zal waarschijnlijk echt van jouw kant moeten komen ben ik bang. Ik snap dat je niet kwetsend over wil komen, maar in hoe verre heeft hij jou gekwetst door afspraken niet na te komen en je te negeren?

bijna 16,en hij is 18
nee ik ga er met hem over praten,hij laat me zulke wisselende dingen zien,het ene moment is ie heel klef en dan negeren we elkaar weer…

maar he moet ik het gesprek aangaan als we elkaar deze week zowieso al niet zien,moet ik hem appen of bellen ofzoo dan?
ik weet namelijk niet of ik zolang kan wachten,ik zit er namelik best wel mee

bel hem, en dan rustig uitleggen hoe je je voelt…

Ik zou hem bellen en vragen of hij tijd heeft deze week om te praten, ook al is het maar voor een half uur. Maar als je het zo brengt, dan gaat er hopelijk bij hem een lichtje branden en wil hij weten waarover je wilt praten en maakt hij daar tijd voor vrij. Ik zou dit zeker niet over de telefoon doen. Je begrijpt elkaar dan minder snel, het komt minder serieus over en je ziet elkaars gezichtsuitdrukking niet waardoor al snel mis communicatie ontstaat.