statische haren

vanmorgen toen ik opstond
en ging mijn haren stijlenm
waren ze super statisch!
weet iemand wat je er aan kunt doen?
want het is zo iritant

x

serum voordat je je haar gaat stijlen

volgens mij zijn er ook shampoo’s tegen statisch haar!! :wink:

dat had ik er al ingedaan!

Na het stylen doe ik er anti-frizz cream in van Schwarzkopf (got2b)
(Klik als je em wilt zien:P)

Ik heb er een van elvive, hij helpt op zich wel, in combinatie met iets meer crèmespoeling dan normaal en een serum…

okee dankjewel
ik ga het proberen :grinning:

Je kan ook proberen je haar daarna 5 min in een knotje te doen. Dan is het mss weg

Wow, ik heb dat ook wel eens gewoon zomaar, als ik een sjaal draag of haar borstel ofzo;p

Mn moeder zegt dat het komt doordat het vriest, het zou best kunnen kloppen. Want mijn haar is nóoit statisch in de zomer, maar wel altijd als het vriest!

Het komt door dit weer, de een heeft er meer last van dan de ander.
Bij mij is het ook extreem erg.
Je kan dan beter geen syntetische materialen dragen, maar liever katoen/wol ofzo.

haha ja bij mij ook. En nog 5 vriendinnen van me hadden dat. : P
komt denk door het weer ofzo.

Komt door inderdaad door het weer.
Meestal wil ipv een borstel van plastic, een houten borstel of 1 van varkensharen al wonderen doen.
Verder zo min mogelijk de föhn gebruiken etc., daar wordt het erger van (stijltang dus ook).
Oh en het kan ook helpen om een satijnen kussensloop te hebben ipv katoen, in verband met wrijving enzo… Maar dat lijkt mij niet lekker liggen.

Keb dr zelf nu ook heel erg last van, maar bij mij werkt de houten borstel niet meer :frowning_face:. Up voor meer tips!

k heb een borstel met varkenshaar
en t helpt voor geen *****

t wordt alleen maar statischer :stuck_out_tongue:

Ben ik blij dat ik voor hout ben gegaan :p.

Ja, dat heb ik ook als ik me haar kam (door het weer xd) ik spuit er altijd water in, maar bij stijlen kun je misschien gewoon zo’n cremetje van andrélon erin doen ofzo…?!

Heb ik ook, maar dan ziet het er bij mij heel snel super vet uit…

Serum, haarlak of wax… of naar een warm land gaan! (Ligt meestal aan de kou dat je haren statisch zijn)

Het komt inderdaad gewoon door de kou!
Ik heb het zelf ook alleen in de winter,
en dan extreem erg!
wat ik eraan doe’elke keer als het weer statisch dan draag ik het gewoon vast of ik doe zegmaar wat water op je haar, of kam je haar met een kam die je net onder de kraan hebt gehouden.
dit werkt; oplossing is enkel wel tijdelijk!
Ooh, en het beste is niet stijlen en krullen!
als ik mijn haar ga stijlen dan is het alleen maar erger!

OMG - Gebruik een zijden kussensloop. Beste beauty geheim voor haar en huid!
Zijde is beter dan satijn omdat het ‘ademt’ en het heeft zo veel verschillende voordelen. Heb ze zelf al jaren en pas weer nieuwe gekocht bij Silkkiss.nl - geloof dat ze zelfs een 10% korting hebben op het moment voor moederdag. Alle voordelen op een rijtje op hun website…