Statisch haar

Ik heb in de winter altijd last van statisch haar. Not charming dus.
Misschien heb ik de oplossing gevonden! Ik las net in de STARS over een borstel van Braun. De ‘Satin Hair IONtec Brush’ wordt ie ook wel genoemd. Het is een borstel die werkt op batterijen en stoot ionen uit over je haar. Dit zijn negatieve geladen moculen, die hechten aan positieve geladen deeltjes. Daardoor worden de positief geladen deeltjes uitgeschakeld, en dat is fijn want zij zijn verantwoordelijk voor statisch haar! Ben je er nog? :wink:

Hebben mensen hier ervaring mee? Het lijkt mij de perfecte oplossing, maar hij is best wel prijzig. De borstel kost namelijk (schrik niet) 49,99! Ik wil wel zekerheid hebben voordat ik hem koop!

Heb je andere oplossingen om statisch haar tegen te gaan? Let me know!

het helpt ook om een borstel te kopen van hout ofzo, plastic maakt statisch (ik heb er verder geen ervaring mee, zie het maar als een upjeee)

Die borstel is alleen handig als je haar statisch is want is het dat een keertje niet, maakt hij het juist statisch.

Je kan ook die anti-klit spoeling van schwarzkopf gebruiken. Die is ook anti-statisch.

zet een muts op

Hier zijn al superveel topics over, konden die niet geupt worden? En over die borstel staat op lushiousbeauty.nl een review, in een filmpje.

@tornainbow,

van een muts krijg je juist statisch haar (;

@Gnomelie: okee dat wist ik niet, ik kon niks vinden iig! maar bedankt voor de link!

Haarlak.

ik heb er 's winsters ook altijd veel last van, wat ik doe is altijd men haar goed doorkammen (ja soms word het daarvan statisch) maar als het goed doorgekamt is en je geen klitten er meer in hebt, spuit ik altijd wat haarlak (niet teveel) op men bostel en ga dan dooor mmijn haren heen. Bij mij werkt het eigenlijk altijd wel. Dit heb ik geloof ik ook eens hier op het forum gelezen…

ik heb heel veel gelezen en gehoord dat die borstel het juist statisch maakt!
ik heb zelf een borstel van de da en die maakt het haar ook onstatisch haha als je mesnapt!;p

anders dan gebruik je een serum, dat helpt er volgens mij ook wel tegen.

balsem gebruiken, helpt echt!

Misschien wat mouse gebruiken in je haar?

ik heb daar ook in de winter egt last van ! ik dacht zelfs dat me haren verbrand waren :stuck_out_tongue: dat het daardoor statisch werd en dat ik de enige was , nee dus :stuck_out_tongue:
maaar ik gebruik die anti frizz creme ofso, helpt wel beetje :stuck_out_tongue:

Ik spuit altijd wat haarlak in m’n borstel, bij mij werkt het. :angel:

En anders moet je even googlen voor reviews over die braun borstel :slightly_smiling_face:

[i] Wat voor haar hebben jullie dan als het helpt met haarlak in een borstel…

Ik heb namelijk krullen die heel erg pluizen en statisch zijn,
Zal ik het bij mij ook werken dan?

Maar moose ofzoiets en haarlak gaat er meestal ook snel uit bij mij… of helpt ook niet Ik haat mijn haar. :x [/i]

Haarlak op een borstel en dan borstelen helpt :grinning:

Ik heb ook statisch haar (sorry voor het uppen van een oud topic) en idk what to do :frowning_face:. Kan geen goede creme ed vinden

Punaise in je schoen drukken.
Herleidt