Statisch haar

Heey
Ik heb bestwel last van statisch haar. Weet je nog tips om het te verminderen, of een shampoo??
kusss

ehm… wat bij mij helpt is voor dat je je haar borstelt een beetje haarlak op je borstel te spuiten!

altijd een btj haarlak meenemen en borstel denk ik

juist neit borstelen, en zeker niet emt een plastic borstel/kam… kun je beter met je vingers een beetje kammen

Anti-statisch-haar shampoo kopen? Volgens mij bestaat dat wel.

Speciale shampoo kopen en haarlak gebruiken. Volgens mij zijn hier trouwens ook al topics over. Ik zou ff de zoekmachine gebruiken.

Niet te veel borstelen, en als je elke dag wast moet je dat ook niet doen daar wordt het iig wat pluiziger van

Ik heb daar ook last van, maar ik gebruik garnier fructis shampoo voor moeilijk glad te maken haar. ECHT FANTASTISCH. Ik heb er bijna geen last meer van. En voor de rest, je borstel beetje nat maken voor het borstelen, en van andrelon direct gladmakende cremevoeding, helpt ook.

ik gebruik andrelon extra fris
waarschijnlijk helpt shampoo voor beschadigd haar ook goed

Ik heb een fohn met ionische iets. En het werkt goed tegen statisch haar :wink:.

NIET je haar kammen! =P
Ik kam t ook nooit, alleen als ik t gewassen heb, en t zit gewoon goed hoor.
En als je t wel per sé moet/wil kammen: dan iig met een houten borstel. Geheel van hout.
En er zijn idd ook van die ionische blabla föhns en stijl- en krultangen enzo.

aangezien ik (en ik was waarschijnlijk niet de enige) er vandaag heeeel erg last van heb gehad: UP

Whaha het haar van mijn vriendin werd nog statischer toen ze tegen haar kluis leunde xD

Niet met een ballon over je hoofd wrijven, muahaha x’D

Ik heb het zelf ook, je haar als het VOCHTIG is of gewoon nat, borstelen en dergelijken. Als je het droog is NIET meer borstelen, alleen met je vingers er doorheen en haarlak erin spuiten en/of haarmousse. Meestal overleeft mijn haar de schooldag dan wel.

Er heerste vandaag echt statischiteit…! Ik ging een vestje van Acryl aanpassen in een winkel. Knetterknetterknetterknetter. Ik was gewoon één en al statischiteit. M’n haar stond recht op m’n hoofd :3.
Geen kleding van Akryl aandoen dus, haha.

Je moet zorgen dat je niet droog is. Niet dat het nog nat is, maar net zoals je een droge huid kan hebben, kan je haar ook droog zijn. Zijn ook speciale shampoo’s voor, en stylingproducten. Ik heb er een van schwarzkopf die erg goed werkt.

dit klinkt heel raar, maar ik las het een keer in een tijdschrift:

je moet met een metalen iets (kleerhanger, deurknop, zolang het maar echt metaal is) zeg maar langs je haar strijken. niet kammen, maar een beetje erlangs halen, want dit hoort dus de lading over te brengen in iets anders.

ik doe het zelf ook wel eens, het helpt!

Met een houten borstel borstelen, met een van plastic creeer je vrijvingen. (:

Ik had t enorm vandaag! Nochtans zelfde kleding aan als de vorige dagen, mijn haar niet gewassen of extra geborsteld vanmorgen. Ik snapte er al niks van maar blijkbaar was ik niet de enige vandaag!

het komt door het weer :wink: