Statisch haar met winterweer

Hoi allemaal,

Kijk naar buiten of voel even met je hand en brrrrr het sneeuwt nog steeds. Daarnaast is het ook nog een flink koud. Maar dit winterweer brengt nog veel ergere dingen met zich mee. Ik heb gigantisch last van statisch haar. And I don’t like it. Ik kan wel haarlak/mouse o.i.d. in mijn haar doen, maar ik voel me toch het lekkerst zonder die troep.

Dus heeft er iemand tips? :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook heel erg en ik word er echt knettergek van.
Nee geen tips, heb nog geen oplossing gevonden waarbij je geen troep in je haar hoeft te smeren inderdaad.

Ik gooi er een hele bus haarlak in, die ik er 's avonds weer uitkam haha.
Een andere oplossing is idd opsteken, verder is er niet zoveel aan te doen ben ik bang!

Beetje haarlak op je borstel doen en dan je haar borstelen. Of gewoon opsteken.

Bedankt voor de tips! Ik doe het inderdaad vast, maar dan nog heb ik vooraan van die babyhaartjes die overeind gaan staan. Erg charmant! :wink:

Ik wil ook tips haha, als ik dingen in mijn haar smeer wordt het super snel vet en vast is ook geen optie vanwege mijn geweldige flapoortjes -.-

Oké je smeert het wel in je haar maar het is conditioner …

Ik gebruik het zelf ook en ik merk er echt een groot verschil mee ,
Het is anti-statisch en anti klitten ( Heb zelf lang haar ).
Kan je gewoon in de supermarkt kopen of kruidvat etc.

Dat ga ik zeker eens proberen! En zo’n smeerseltje voor mijn haar mag wel.

Jammer dat ik mn pony niet kan opsteken dus die nog alle kanten op staat…

Jah heb ik ook, vreselijk wordt er gek van.
Heb wel ergens gelezen dat je je haar dan niet te droog moet maken, ook na het douchen niet fohnen en niet te droog maken met de handdoek. Maar of dit echt helpt, dat weet ik niet.

Je haar is statisch omdat je haar droog is. Ik bedoel droog van binnen :stuck_out_tongue: En niet van buiten zoals het is als je uit de douche kom. Gebruik een haarmasker (pure kokosolie kan je ook gebruiken. Dat schijnt heel goed te zijn) of een conditioner.

Haarlak werkt bij mij niet de hele dag?! Hoe doen jullie dat? & Haarlak op borstel doen en dan haar borstelen is ook niet heel lang werkzaam… :frowning_face: Word er echt gek van!!! :bored: