station Roosendaal & station Antwerpen, help!

Hallo! Ik ga aankomende maandag naar Gent, ik had even een vraagje over de beide stations. In Roosendaal heb ik 4 minuten om van perron 4a naar 3a te komen en in Antwerpen 8 minuten om van perron 23 naar perron 2 te komen. Zijn hier meiden die vaak op deze stations komen en is dit een beetje te doen?

Station Roosendaal is niet zo heel erg groot. Hoogstwaarschijnlijk liggen spoor 3 en 4 naast elkaar.

Oke alvast bedankt!

Roosendaal komt inderdaad goed, ze hebben daar niet zoveel sporen. Voor mij, toen ik naar Antwerpen ging, was het aan de overkant van het spoor.
Misschien moet je nog even één trappetje op en af maar that’s it.

Antwerpen is wel heel erg groot. Zeker van perron 23 naar 2. Gewoon heel goed de bordjes volgen! Veel is roltrap, dus dat is wel iets gemakkelijker.

Roosendaal lukt je wel. Bij Antwerpen zou ik van tevoren uitzoeken waar de sporen zitten en dan als je over moet stappen zo snel mogelijk naar het andere perron. Op zich moet dat binnen 5 minuten te doen zijn dus heb je nog wat tijd dat je kan uitlopen.

In Roosendaal wacht de trein vaak zelfs als de andere trein vertraging heeft. Idd aan de overkant, zou wel een beetje voorin de trein uit amsterdam gaan zitten, dan hoef je niet zo’n eind over het perron te lopen. Op station Antwerpen gewoon de bordjes volgen, 8min is best ruim de tijd toch?

antwerpen is voor 23 helemaal beneden, op min 2 en spoor 2 is helemaal boven maar acht minuten is te doen (tenzij je je ticket nog zou moeten kopen tho’)
en er is ook een lift als je echt snel wil zijn (bij het uitstappen op perron 23 naar links en dan helemaal op het einde van het perron is de lift) want mensen op roltrappen zijn altijd echt frustrerend traag.