Starters, van Lissa Price.

Heee,
Dit topic gaat over het boek Starters, van de schrijfster Lissa Price.
Ik vond geen ander topic hierover, dus maakte ik er even één. :stuck_out_tongue:
Een korte samenvatting van het verhaal (gevonden op Google):

Callie is haar ouders verloren in een biologische oorlog waarin alle mensen tussen de twintig en zestig jaar oud zijn omgekomen. Zij en haar doodzieke broertje zijn ‘niet-opgeëiste kinderen’. Hun enige kans op overleving biedt een ondergrondse organisatie: de bodybank. Dit bedrijf verhuurt Starters aan Enders die nog een keer jong willen zijn. Ten einde raad gaat Callie met de bodybank in zee. Ze wordt in slaap gebracht en het bewustzijn van de huurder neemt haar lichaam over. Maar dan gaat er iets mis: Callie wordt te vroeg wakker. Als ze ontdekt wat haar Ender van plan is, beseft Callie dat ze in een levensgevaarlijk situatie is beland.

Ik vindt het een spannend en leuk boek, het is een fantasiegenre.
Als je van fantasieboeken houdt, moet je deze zeker lezen!

http://www.leesfanaten.nl/joomla/images/stories/Price-Starters.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-B6S-sKSQhbI/TxIlPvDFYxI/AAAAAAAAAnQ/wqWHrB05Gb0/s1600/51E%2B2GOcjPL.jpg

Post in dit topic alles over dit boek; je mening, plaatjes, discusseren over dit boek, etc. :stuck_out_tongue:

Oh dat klinkt wel heel spannend :grinning:
Tof ! Ik zet hem meteen even op mijn to-read lijstje hahah

^Haha, leuk! :grinning:

ik wil deze zoooo graag lezen, alleen de bieb heeft hem niet. :frowning_face:

^Oow, da’s echt jammer… ;(
Up. :stuck_out_tongue:

Ik heb dat boek net uitgelezen en omg, echt een geweldig boek!
En bij sommige stukjes heb ik zelfs een beetje gehuild… :’)
Upje dan maar. :stuck_out_tongue:

Oh, dit klinkt wel tof… Deze gaat sowieso op mijn lijst… (die al uit 50 boeken bestaat)

^Haha, dan heb je nog veel te lezen voordat je je lijstje afgewerkt hebt. :stuck_out_tongue:

waar heb je hem gekocht? :slightly_smiling_face:

In zo’n boekhandel in het Amstelveen centrum, hij heet AKO ofzoiets xd. Maar dan zal dat boek waarschijnlijk ook in andere AKO’s zijn hoor. :slightly_smiling_face:

Up. :stuck_out_tongue:

Mja, ik woon in België, en wij hebben geen AKO… :frowning_face:

Ik heb hem vorige week woensdag gekocht, en in één avond uitgelezen. Ik vind het écht een heel leuk boek.

-

Aww, wat jammer… :frowning_face:

Ik heb hem trouwens gekocht bij de Bruna.

ik kende het boek, hij lijkt me heel leuk.

ik vind het alleen bijzonder jammer en teleurstellend dat het allemaal gejat word van de hongerspelen.

Die ga ik zeker lezen!

Het is niet gejat van de Hongerspelen, het is een totaal ander verhaal.