Stark verkooptopic! ZARA, F21, Primark, H&M, Vans! Playsuits, crop tops en meer

Hallo! Dit is mijn verkooptopic, ik sta geloof ik al een paar keer gemeld in het betrouwbare verkopers topic. Ik heb iig vaker via Girscene verkocht en dat is altijd goed gegaan :slightly_smiling_face:

Ik verstuur alles met brievenbuspost, tenzij anders aangegeven. Pakketpost is voor PostNL 6,95 euro, maar ik kan het ook voor 4 euro versturen via Kiala. Dit betekent echter dat je het moet ophalen op een Kialapunt naar jouw keuze en dat het wat langer duurt voor je het artikel in huis hebt.

Alles is in goede staat tenzij anders staat vermeld. Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten die PostNL maakt. Als je 100% zekerheid wilt hebben dat jouw artikel goed aankomt dan adviseer ik voor een aangetekende zending en/of pakketpost te kiezen. Ik heb echter nooit problemen gehad met artikelen die niet zijn aangekomen :grin:

Ik ruil niet!
Ik spaar voor mijn bruiloft en moet mijn kledingkast drastisch verminderen. Tweedehands kleding is voor mij dus ff uit den boze :confused:

Verder vind ik dat ik redelijke prijzen geef aan mijn kleding. Ik verkoop sowieso niks voor minder dan 5 euro omdat dit de moeite van het verkopen imo niet waard is. Kleding die ik voor wat meer heb staan is ook duurder in aankoop geweest. Ik hoop dat dat ook een beetje gerespecteerd kan worden.

H&M LLOG spijkergilet met wollen voering
Maat: XS/34
Prijs: 10 euro excl.
Ongedragen helemaal nieuw

C&A Clockhouse nep bont bodywarmer
Maat 34/XS
Prijs: 7 euro excl.
Enkele keren gedragen, altijd met de hand gewassen en nog steeds superzacht!

H&M LLOG sweater met pailletten mouwen
Maat S
Prijs: 7 euro excl.
Een keer gedragen

Pull and Bear Holland-America Line sweater
Maat M
Een keer gedragen dus nog in perfecte staat
Richtprijs 8 euro

Primark sweater
Maat 38/M
Meerdere keren gedragen maar nog in goede staat
Richtprijs 5 euro

Forever21 Spongebob moustache
Maat M
Prijs: 8 euro excl.
Nieuw en ongedragen

NastyGal aztec rok
Maat M
Prijs 15 euro excl.
Nieuw en ongedragen

Primark rood vest met witte hartjes
Maat 38
Nieuw ongedragen
Richtprijs 5 euro

Bershka crochet neon ROZE of ORANGE top
Geen crop top!
Maat M
Prijs: 5 euro excl.
Allebei nieuw en ongedragen

Zara Woman floral skirt
Maat M
Prijs: 7 euro excl
Helemaal nieuw en ongedragen

Monki high waisted aztec skinny jeans
Maat 28 (ongeveer gelijk aan 36)
Prijs 8 euro excl.
Ongedragen dus nieuw

Zara TRF koraalroze skinny jeans
De kleur van de Zara website komt het meest overeen met de ‘echte’ kleur van de broek. Eigengemaakte foto is te donker.
Maat: 36
Prijs 5 euro excl.
Enkele keren gedragen, nog in goede staat

ZARA studded boots van echt suede leer
Maat 37
Ongedragen dus nog helemaal nieuw
Graag een serieus bod hierop! Kostten nieuw 100 euro!

Vans Authentic neon roze
Echte neon Vans!
Maat: 37 (USA 6,5)
Richtprijs: 25 euro
Slechts een paar keren gedragen, zo goed als nieuw

Zara Kids ECHT suede instappers
Maat: 37 (valt ook gewoon als een dames 37)
Prijs: 8 euro excl.
Nieuw en ongedragen

Up!

UP!

Hoihoi, ik heb een paar vraagjes:

• Heb je toevallig een aan-foto van die Against Aids croptop?
  • En heb je een eigen aan-foto van die neon-roze top? Want bij dat model is het normale lengte alleen op jou eigen foto lijkt het eerder een croptop? Hoe valt die precies?

^Ik heb geen eigen aanfoto’s omdat ze me niet passen/charmant staan. Dus ik maak tbh liever geen aanfoto ervan. Die neonroze top is echt geen crop top! Hij valt gewoon over je navel. Het is niet een lang model tot over je billen, maar een gewoon ‘normaal’ T-shirt model. Volgens draagt het model het ook niet cropped? Crop top is toch eerder dat het op/boven je navel valt?

^ Ja klopt, maar omdat het op je eigen foto dus wel een croptop lijkt, twijfelde ik! Maar dan heb ik geen interesse, sorry.

UP!

Wat ik mij echt afvraag hè, bij echt superveel staat dat het nieuw en ongedragen is.
Waarom heb je het dan gekocht? Haha!
Niet aanvallend bedoel ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig. :flushed:

^Mjah hebberigheid I guess :stuck_out_tongue:

Ik las dat je liever geen aanfoto’s maakt maar zou je toch ééntje kunnen maken van deze:
H&M LLOG sweater met pailletten mouwen

Forever21 midi skirt basic grijs
Maat: M
Prijs 5 euro
Ongedragen en nieuw

Valt deze recht naar beneden?

leuke dingen maar niet mijn maat helaas

Van die kan ik wel een aanfoto maken :slightly_smiling_face: Zal ik vanavond erop zetten!

Ja dit is principe gewoon een stretch stofje dus het is een strakke midi rok.

Dan zou ik die graag overnemen voor €5 inclusief. Note je mij?

Ik heb de aanfoto ertussen geplaatst :slightly_smiling_face:

UP!

de sneakers met hoge zool zijn erg leuk! denk je dat ik ze ook pas met een kleine 38? ik heb wel interesse

Hm ik heb zelf maat 36,5 (en koop daarom vrijwel altijd maat 37). Je zou het kunnen proberen met een zooltje met echt zeker weet ik dat niet hoor :confused:

Dat spijkergilletje is zo leuk! Jammer dat je niet ruilt. Succes met je verkoop!