Heej allemaal,
Op school is er altijd een jongen die keihard naar mij staat te staren. Dat is niet het enigste: een paar maand geleden zat hij in een bus om naar een studiekeuzebijeenkomst te gaan (hij zit in het 6de en ik in het 4de middelbaar). En hij zat achter een donkere ruit (zoals bij een auto) en opeens zat hij zo jah, te doen alsof hij me wou kussen en zo heletijd tegen de ruit. En dan opeens had hij door dat ik het zag en draaide hem vlug om. Maar nu staat hij echt altijd naar mij te staren, voor dat ding in de bus was het nog zo erg niet. Maar djeezes! En daarjuist, hij keek naar mij en zei iets en toen keken opeens al zijn vrienden naar mij… En ik snap het eigenlijk niet zo goed: oké ik ben niet lelijk, maar ook helemaal niet mooi (er zijn veel schonere meisjes op onze school!). En soms staat hij ook te glimlachen naar mij. Ik ben niet de enige die het zo opmerk; mijn beste vriendinnen zeggen juist hetzelfde…
En ik heb een probleempje: ik snap niet wat ik moet doen! Oké het is een mooie jongen, maar ik denk niet dat ik daarop zou vallen :-S . En ja eigenlijk altijd als hij naar mij staat te staren, voel ik me echt niet op mijn gemak…
Kan iemand me helpen?
Bedankt!
Groetjes Farmgirl xx