Stardolll!

Helllooooooo,

Wie van jullie speelt er Stardoll?
& hoe heten jullie? :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha omg ik!
het is verslavendd (:

:metal:

Dat is zó dom.

Neeuh.

Ik had een account, maar je moet ervoor betalen. Mij niet gezien!

ikk.

:slightly_smiling_face:

hoeft toch niet persee?

Ik moest dat wel doen, maar mij niet gezien XD mijn nichtje heeft het wel die is ongeveer verslaafd

hahahah omg, ik was daar vroeger helemaal obsessed door.Ik ben echt 5x superstar geweest ofzo hahah
Wacht ik ga kijken of ik hem nog weet.

hahahahaahah
jaaaaa, ik heet laradeliefste.

hahaa ik had dat eerst ook,
maar ik weet mijn naam al lang niet meer.

haha toen ik het topic zag staan dacht ik meteen; oja dt bestaat ook nog. Ik heb een paar maanden geleden nog gespeeld uit verveling. Ik ben superstar tot 2010 (YEEEEEY xD) en ik heb 3 sd. Mijn nicknaam is Nancyy.x

sjiek he? :]

Ik ben kei vaak superstar geweest, maar nu niet meer omdat k geen zin meer heb om mn btg uit tegeven aan dinge die k toch niet gebruik, nu doe k het niet meer. maar die starplaza ofzo is niet leuk als je geen superstar bent want voor bijna alles moet je superstar zijn. ik vind het trouwens wel leuk om allemaal creaties te maken met de kleding die ik heb. ik heet mariekjjo

hahahah omg. Ik was vroeger helemaal verslaafd en ben heel vaak superstar geweest. Zo dom van me 't is gewoon geldverspilling. Nu speel ik het niet meer;P
Trouwens ik heet justsevo xD

Vroeger was ik helemaal verslaafd aan die site.
Maar nu ben ik zo’n beetje vergeten dat ie bestaat.

niet meer, ten eerste omdat ik het heel erg saai vond worden en omdat je voor heel veel dingne moest betalen.

Ik heb liever frenzoo

x

Ik vond het wel eens leuk om celebrities aan te kleden, maar verder nee…

Soms is het leukk maar je hoeft er echt niet voor te betalen hoor…
En ik speel het af en toe nog,
Ik vind het soms best leuk.
Maar als ik het doe dan doe ik alleen scenery, Aankleden of mensen opzoeken.

Ik speelde vroeger Stardoll, maar ik vind Roiworld nu veel leuker :stuck_out_tongue: